כבר נתקלתם בפוסט של לירי אמבר דבי, שזכה לצפיית שיא? בפוסט מספרת לירי שהיא מנחה הרצאה על מיניות נשית ומראה את הפות שלה ל־30 גברים. ליאורה מיד זיהתה שאביה של הכותבת הוא השחקן רוני פינקוביץ' ז"ל (“שתי אצבעות מצידון"), ואמה היא תום יואל, שהייתה מנחה בערוץ הילדים וגם השאירה תגובת תמיכה בבתה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שלום לתומי, כל הכבוד על התמיכה בבתך. קיבלת גם תגובות מסוג אחר?
"אני מפנה אותך לפוסט האחרון של לירי בעקבות הסערה שהתחוללה אחרי הפוסט הקודם שלה. אני גאה בכל מילה שכתבה שם, באופן בו התייחסה לכל המגיבים והמגיבות, באומץ ובעוצמה בהן היא ממשיכה את השליחות שלה לרפא את המיניות, ובמסר העמוק והחשוב שהגברים מקבלים לצד הנשים. רק בעולם בו נשים יוכלו להתהלך במרחב בביטחון כמו גברים, יהיה תיקון אמיתי. לשם כך גם נשים וגם גברים צריכים ריפוי עמוק ושינוי תפיסות לגבי גבריות, נשיות ומיניות ותפקידיהם בעולם. הכל נברא באהבה. את השנאה רק בני האדם מביאים. ותמיד עומדת בפנינו ההזדמנות לבחור ביניהן".

> מי פרץ לבית של עו"ד אורית חיון, בזמן ששהתה בתאילנד? חיון, למי שלא זוכר, היא בין השאר הפרקליטה של עדי מזרחי, שמואשם ברצח יורי וולקוב ז״ל במעבר חציה בחולון.

> השחקן תומר קפון, המככב בימים אלו בסדרה הבינלאומית המצליחה "The Boys" של Amazon Prime, השתתף בסרטון מיוחד במסגרת קמפיין גיוס המונים למען בניית כלבייה מונגשת ראשונה בישראל, עבור עשרות כלבים עם צרכים מיוחדים. הכלבייה עתידה להיבנות ב"חוות קרן אור", הממוקמת בשרון ומסייעת ל־450 בעלי חיים שעברו התעללות או הזנחה.

תומר קפון (צילום: יח''צ)
תומר קפון (צילום: יח''צ)

> יפית לוי, סמנכ"לית השיווק ברשת רמי לוי, מובילה בימים אלו מהלך לחיזוק המותג הפרטי וגייסה שלושה פרזנטורים ששמותיהם וחתימתם יופיעו על מוצרי מותג הפרטי: מיכל אנסקי, שר פיטנס ורון יוחננוב.

מיכל אנסקי, יפית  (צילום: מורג ביטן)
מיכל אנסקי, יפית (צילום: מורג ביטן)

> בנק הפועלים השיק את הקרן החדשה להלוואות לבעלי עסקים בערבות המדינה בכנס בשם "עסקים על קצה המזלג", שאליו הוזמנו יועצים עסקיים, מומחים ומנהלים מרחבי הארץ. הכנס התקיים בנוכחות יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר, מנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים דלית רביב, מנהל האגף לבנקאות קמעונאית אופיר אוחנה ומנהלת אגף אשראי קמעונאי מיכל דן. בכנס הופיע הזמר בניה ברבי, ועל הצד הקולינרי היה אחראי השף אבי ביטון