כחלק מקידום הקריירה הבינלאומית שלה, השחקנית ניב סולטן מוצאת את עצמה לא מעט פעמים נאלצת לעזוב הכל ולטוס אל מעבר לים, הרחק מבעלה מאור שוויצר ושאר בני משפחתה. הבוקר, רגע לפני שהמריאה שוב, כתבה הישראלית המצליחה כמה מילים על הקשיים שהיא חווה, שבדרך כלל לא תראו ברשתות החברתיות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ניב סולטן ומאור שוויצר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניב סולטן ומאור שוויצר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסטורי שהעלתה כתבה: "באמת בחיי שאני פשוט אוהבת לביות בבית שלי, אני לא יכולה להתרחק מהאנשים שפה, דקה בלעדיהם אני חצי בן אדם ולמרות זה (וכנראה שבדיוק בגלל) החיים שלי בשנים האחרונות מזמנים לי מלא רחוק ומלא לבד, ובשעות שלפני הטיסה תמיד סרט טורקי". 

"אני בבית על הספה עם ראמה בלב עושה פרצוף אומלל ומרחמת על עצמי רחמים עצמיים, כועסת ושואלת 'בשביל מה צריך את כל זה' ופתאום נראה לי אני גם קצת חולה, מאור תביא את המודד חום, רגע תבדוק אני חמה נכון?? (36.5) ובחילה גם, הכל ביחד, שונאת את העולם. ואני אני יוצאת מהבית, בוכה קצת תמיד בשדה שלנו וגם בשדות זרים, מאלצת את הבודק הקשוח לגלות אמפתיה לבוכייה ב-2 בבוקר, מתנחמת בפחמימה מתוקה. ובסוף עולה למטוס: ופתאום בלב גיבורה, ילדה גדולה בת 30 שמגשימה את החלומות שלה, מתרגשת, מודה ומברכת כל יום על כל השיעורים שבדרך".

ניב סולטן על הקשיים בתעשייה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניב סולטן על הקשיים בתעשייה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)