הזמרת ריקי גל כבר בת 72 אבל היא לא נחה לרגע וממציאה את עצמה כל יום מחדש ובימים אלו היא עובדת על הופעה חדשה שתעלה בקרוב באמפי שוני ונראית זוהרת מתמיד. הזמרת הגיעה היום בצהריים למרפאה של ד"ר עמי איל ברמת החייל בתל אביב כדי לעבור טיפול שישמור על הפנים שלה.

ריקי גל עשתה טיפול אולטרא פורמר (אולטראסאונד רפואי שתפקידו לחטב את הפנים) והזרקת סקולפטרה, כדי לייצר מראה רענן וטבעי מבלי להיראות מוזרקת. בראיון ל-TMI סיפרה גל על השינויים הקוסמטיים שעשתה לאורך השנים ומה דעתה על הדור החדש של הזמרות, ביניהן נועה קירל ואנה זק. 

ריקי גל חושפת את הסוד שלה למראה צעיר: "כל חלק בי שיכול להישאר רענן, אני אנסה לטפל בו" (צילום: אור גפן)

מה את עושה כדי לשמור על המראה שלך?
"המון דברים, כל מה שיכול לשמח אותי. לרקוד, ספורט, קריאת ספרים, שחייה בים, ריצה בפארק, אופניים - כל הזמן. זה מה שאני אוהבת לעשות, ככה אני בנויה. אני אוהבת לבשל ולצייר ואני מקליטה שירים חדשים".

את מקבלת באהבה את כל השינויים או שאתה מתקנת את מה שמפריע לך?
"אני לא משתדלת, אני מרגישה מתי משהו מבקש ממני להתייחס אליו ולטפל בו. אם זה השיער, השיניים, העיניים. כל חלק בי שיכול להישאר רענן, אני אנסה לטפל בו".

מה דעתך על הדור החדש של הזמרות?
"לא, אין לי דעה. אני מאחלת להן בהצלחה, אני חושבת שהן תותחיות. הן התפתחו מאוד מהתקופה שלי, התקופה מאפשרת להן. מי שמוכשרת ולא רק בשירה אלא גם בשיווק וביחסי הציבור שהיא יוצרת והיא בטוחה שהיא יפה ומאה אחוז בסדר, אין סיבה שמשהו יעכב או יעצור אותה".

ריקי גל (צילום: אור גפן)
ריקי גל (צילום: אור גפן)

מה שונה תקופת הזוהר שלך מתקופת הטיקטוק של היום?
"אין לי מושג, אין לי טיקטוק או אינסטגרם. יש לי מישהו שעושה את זה בשבילי. אני גרועה מאוד בכל מה שקשור לטכנולוגיה של רשתות. אני דואגת שמי שבקיא בזה, יעשה את זה בשבילי".

את רוקדת כל כך יפה ושרה וזזה. אז אולי זה הזמן לפתוח טיקטוק?
"לא לא, אני לא טובה בזה. אני מעדיפה לקרוא ספר טוב".

ריקי את קמה בבוקר, יש לך לו"ז?
"אני קודם כל שותה מים, ליטר או ליטר וחצי לפעמים. אני ישר שמה מוזיקה קלאסית. אין סוד, הכל נמצא בחיים האלה, הכל זמין בחיים האלה. הכל תלוי מה אתה בוחר. זה מתחיל אצלי במוזיקה, בתנועה, בתקשורת טובה עם עצמי ועם האנשים שאני אוהבת ונמצאים סביבי".

נועה קירל עוד מעט באירוויזיון. יש לך טיפים לתת לה?
"שום דבר. רק בהצלחה. זה דרך ארוכה, זה לא דוז פואה וגמרנו. משם מתחילה דרך ארוכה של שנים, אני 50 שנה על הבמות. אין לי טיפ, תאהבי את עצמך ותכבדי את הסביבה שלך. שתהיה לך אינטואציה להיות תמיד עם אנשים טובים". 

ריקי גל (צילום: אור גפן)
ריקי גל (צילום: אור גפן)