החל מאתמול בבוקר, עם רגע הודעתו של שר התרבות החדש מיקי זוהר על כוונתו לבטל פעילויות שבת מתוקצבות על ידי משרד התרבות, (שלבסוף התקפל מהם) הרשת יצאה בקריאות להחרים את בנו הזמר העולה אליאב זוהר, זוכה "הכוכב הבא". 

זוהר הבן בחר הפעם שלא לעמוד מנגד ושבר שתיקה כשהחליט להגיב ברשתות החברתיות על הקריאות להחרימו: "האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי, ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד. כל מי שמחפש לפגוע באבא שלי דרכי ולהעניש אותי על החלטות ופוליטיות שלו זה שלו. ואין לי עניין להגיב לזה או להתייחס לזה. אני חי ונושם את עולם המוזיקה שמדברת לכולם בלי הבדל ובלי שום מחסומים". 

כמו כן, בתגובה לסיטואציה המורכבת גם מיקי זוהר, שהתראיין הבוקר לתוכנית שבע תשע ב103FM, התייחס לדברים: "כואב הלב. האשימו אותי בכל מיני דברים שלא נכונים בעליל ולאחר מכן גם הוסיפו חטא על פשע שאמרו שצריך להחרים את ההופעות של הבן שלי. זה שאנשים מערבבים בין ויכוחים ועימותים פוליטיים למוזיקאי שלא מתעסק בפוליטיקה זה באמת שלהם. הם צריכים לעשות חשבון נפש עם עצמם. אני חושב שהגישה הזאת פוגעת בנו כעם. אנחנו עם אחד עם אחריות קולקטיבית. יש בינינו אי הסכמות ויש בינינו מחלוקות, אנחנו לא שונאים אחד את השני. אני לא שונא אף אחד, אני לא רוצה לפגוע באף אחד, אני רוצה לעשות טוב לכל אזרחי ישראל באשר הם ומי שבוחר לשנוא, זו בעיה שלו"