כוכב "הבוזגלוס" והשורד בדימוס, אוהד בוזגלו, הצליח שוב לעורר כותרות לאחר שטס עם שתי בחורות - טניה וכריסטינה לטיול בטורקיה. ברשת עלו השערות ותהיות מאיפה הוא מכיר את השתיים, וכעת הוא מסביר. "הייתה לי הכרות מוקדמת עם כריסטינה. טניה היא החברה הכי טובה שלה. לפני ארבע שנים, במסגרת הצילומים ל'בוזגלוס' בסוצ'י, פגשתי את כריסטינה לכמה שעות בודדות והיה בנינו חיבור מטורף. מאז היא הספיקה להתחתן ולהתגרש ולא דיברנו במשך שלוש שנים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"לפני שלושה שבועות היא שלחה לי הודעה אם אני זוכר אותה, ובדיוק באותו הזמן הייתי כמה ימים אחרי הפרידה ממריה. סיפרתי לה הכל, השלמנו פערים, ולבסוף החלטנו להיפגש בטורקיה ואלינו הצטרפה גם טניה". עוד נשאל בוזגלו על הריב הסוער שלו עם שמחה גואטה שנערך בשידור חי בדו"ח היומי ברשת 13. למי שפספס, גואטה אמרה על בוזגלו: "אני פשוט חושבת שאין פה באמת אדם עם כישרון מסוים, הוא לא זמר, הוא לא שחקן, הוא לא בשלן, הוא לא רקדן. אני חושבת שהוא פרובוקטור בשקל וחצי". בהמשך השבוע יצאה גואטה גם על התנהלותה של דיאן שוורץ שהגיבה בסערת רגשות שכללה דמעות. 

שמחה גואטה נגד אוהד בוזגלו: "פרובוקטור בשקל תשעים" (צילום: באדיבות רשת 13)

בוזגלו שלא ממש הצליח להגיב בתכנית, הגיב בפירוט באינסטגרם שלו וכתב: "שמחה הגיעה עם דעות קדומות עליי (הישרדות VIP) ועל דיאן (האח הגדול) וטינפה בדוח היומי כפרשנית מדופלמת עוד בזמנו על שנינו, כל אחד בנפרד. גם אני וגם דיאן, ככל הנראה מייצגים בעיני שמחה כגבר ואישה את מה שמאוד רחוק ממנה ושכנראה אף פעם לא תהיה, ולכן זה נוגע בה בצורה שמוציאה ממנה את הצד המכוער של להכפיש ולשלוח רסן ללא כל ביקורת עניינית. מבחינתי זה משעשע ולא יותר, הרי ש'מדובר באחת הזמרות והדוגמניות היותר בכירות בתעשייה', אבל דיאן לקחה את זה קצת יותר קשה אבל אני בטוח שהיא תתגבר". 

דיאן שוורץ פורצת בבכי בשידור חי (באדיבות רשת 13)