הזמר בן אל תבורי נחת בשבוע שעבר בישראל יחד עם זוגתו דני לוי לביקור מולדת. כצעד ראשון הוא פגש את אימו אביבה תבורי, ועם הגעתו ארצה גם הספיק לפגוש את בנו תו פרינס, אחרי חודשים ארוכים של נתק. ל-TMI נודע בבלעדיות כי כל זה מתרחש כשבמקביל הוציאה אורטל עמר לבן אל תבורי צו הרחקה וצו הטרדה מאיימת, שאוסר עליו להתקרב אליה או אל אזור מגוריה, לאחר ההקלטות הקשות שהתפרסמו. 

עם הגעתו חזרה ארצה, ביקש בן אל מאביה של אורטל לפגוש את בנו תו, כפי שהוא רשאי לעשות על פי הסדרי הראייה של הצדדים. עמר ידעה על כך ובתיאום מול אביה ארגנו לבן אל מפגש עם תו פרינס בגינה בסמוך לדירתה של אורטל. אלא שמקורבים לבן אל מסרו ל-TMI: "היא לא מאפשרת לו לקחת את תו לפי חוקי בית המשפט". עוד מסרו: "בזכות אופירה אסייג אורטל הסכימה לבן אל לראות את בנה ונתנו לו להיות עם תו בגינה, בהשגחה של אביה של אורטל, כאילו הוא בעצמו ילד הזקוק להשגחה". כמו כן, מקורבים סיפרו ל-TMI כי בן אל ביקש לראות את בנו לפני מספר חודשים, רגעים לפני שטס לארה"ב, אך סורב. כמו כן, תבורי ביקש לפגוש את תו פרינס שוב היום (רביעי) ובשבת, אך בקשתו לא נענתה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')

כמו כן, דווח כי בזמן שבן אל שהה בחו"ל הוא היה בקשר רציף עם תו, אלא שמקורביה של עמר מסרו ל-TMI כי בכל החודשים האחרונים הם שוחחו בטלפון רק פעם אחת בלבד, וזה קרה כשבן אל חייג לברך את בנו לרגל יום הולדתו. מקורביו של בן אל טוענים לעומת זאת כי הזמר ניסה לפגוש את בנו במשך עשרה חודשים, אך עמר לא אפשרה עד כה למפגש להתקיים. 

עוד נמסר ממקורביה של עמר כי בן אל הפסיק לשלם מזונות בזמן שהותו בארצות הברית, ועל אף האמור הסכימה למפגש של בן אל עם בנו. אלא שמטעמו של הזמר נמסר כי הוא ממשיך לשלם מזונות בסך 10 אלף ש"ח מדי חודש. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')

מעורכת הדין ליאת שקרלז, המייצגת את אורטל עמר, נמסר: ״לצערה של מרשתי התבטאויותיו של בן אל היו פרוסים בכל כלי התקשורת ומדברות בעד עצמן על חוסר הרצון שלו להיות בקשר עם בנו. מרשתי מנסה לשמר לעצמה ולקטין שגרת חיים נורמלית וחבל שבמטרה לנסות לנקות את שמו, הוא שוב מנסה לרמוס את אורטל . במקום  לבקש סליחה - הוא מחפש אשמים״.

עו״ד ארגמן שגית, המייצגת את בן אל תבורי, מסרה: ״בן אל תבורי משלם מזונות כל חודש כמו שעון. כמו כן, מהרגע שהוא הגיע לארץ הוא מתחנן שהיא תיתן לו לראות את הילד שלו והיא לא מאפשרת לו".

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')