יוצאת הראליטי אודליה סויסה ניהלה בחודשים האחרונים מערכת יחסים זוגית עם אישה העונה לשם ספיר סטדניק, זאת אחרי שהתגרשה מבעלה ואבי ילדיה אבי סויסה. הקשר הרומנטי בין הנשים עבר כמה טלטלות ומהמורות בדרך, במסגרתן השתיים נפרדו וחזרו לא מעט פעמים, וכמובן לא שכחו לעדכן זאת ברשתות החברתיות באמצעות טקס הורדת הפולואו המפורסם. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ספיר סטדניק (צילום: צילום מסך פייסבוק)
ספיר סטדניק (צילום: צילום מסך פייסבוק)

כעת, פרסום של סטדניק בקבוצת הפייסבוק המצליחה "מאמאצחיק" חשף כי השתיים ככל הנראה חזרו זו אל זרועות זו. בפוסט שהעלתה סטדניק היא שיתפה תמונת סלפי של עצמה וכתבה: "לזאת מהמקלחות שקראו לה ילד, תגידי תודה שלא שואלים אותך 'צדיק הנחת תפילין היום?', אני בתגובה: 'היום ספציפית לא'", והוסיפה בהומור: "לא צריכה להגיד לכן מה קורה להם ברגע ששומעים קול נשי מאחורי החזות". 

חברות הקבוצה ברשת החברתית מיד זיהו כי בתמונה מופיעה זוגתה לשעבר של סויסה, כשאחת כתבה: "זו לא את שהעבירה את אודליה צד? וואלה אם זו את, עכשיו אני מבינה אותה לגמרי". מה שהפך את הפוסט לוויראלי היה כשאודליה בכבודה ובעצמה הצטרפה לרצף התגובות, תייגה את סטדניק וכתבה: "בייב רוצה להגיב לה את?". 

שם החיבה והשתלשלות התגובות בפוסט הבהירו גם לנו, וגם לשאר חברות הקבוצה, כי ככל הנראה התרחש קאמבק מתחת לאף שלנו - וסויסה סיכמה את הנושא במשפט שכבר מזוהה איתה: "יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע". 

אודליה וספיר בקאמבק (צילום: צילום מסך פייסבוק)
אודליה וספיר בקאמבק (צילום: צילום מסך פייסבוק)