נפתח בידיעה מרעישה שכבר עשתה את דרכה לעמוד הרכילות הפופולרי ב"ניו יורק טיימס", "פייג' 6". האושיה שהשפיעה על חיינו האופנתיים יותר מכל אדם אחר ב־50 השנים האחרונות, עורכת מגזין "ווג" האמריקאי, אנה וינטור, שהיוותה גם את ההשראה לסרט שובר הקופות "השטן לובשת פראדה", אמורה הייתה להיות אורחת הכבוד בשבוע האופנה "קורנית ת"א". המייסד, מוטי רייף, פנה לסוכנים של וינטור, שהביעו התלהבות ועשו את המקסימום כדי לתאם את התאריך ואת התוכנית עבור הגברת הראשונה של האופנה העולמית. הביקור המתוכנן אמור היה לכלול הרצאה של וינטור וכיתת אומן, הכל כמעט נסגר, אלא שאז הודיעו למארגנים שהשנה זה לא יקרה. אולי בשנה הבאה.

רייף, התאכזבת קשות?
"זו אכן הייתה אמורה להיות הפתעת השנה בשבוע האופנה. הייתה ציפייה גדולה, אבל נמתין לשנה הבאה".

מוטי רייפ (צילום: תם מרשק)
מוטי רייפ (צילום: תם מרשק)


> מלון "דן ת"א" אירח את שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת במסגרת כנס שגרירים ונספחים מסחריים של איגוד לשכות המסחר שהתקיים במלון בהשתתפות שגרירים, נספחי כלכלה ונציגים בכירים מהמשק הישראלי. ניהל ביד רמה אילן בן חקון, מנכ"ל המלון.

> בכירי ענף החשמל ורשתות השיווק זרמו השבוע לאירוע חגיגי לרגל פתיחת תערוכת חברת ברימאג, שנערך במתחם "גבריאל" תחת הקונספט: "מותגי על חלל". במסגרת האירוע השיקה החברה קטגוריה החדשה: מקררי יין לבית של המותג הצרפתי La Sommeliere, מבית FRIO. צפו בחידושים: שאול זילברשטיין יו"ר ברימאג, קרין גורן, יאיר רוזן ועוד.

קארין גורן ויאיר רוזן (צילום: אסף לב)
קארין גורן ויאיר רוזן (צילום: אסף לב)