ליאורה עוקבת בנשימה עצורה אחרי תביעת לשון הרע שהגיש עו"ד דוד שמרון נגד דוד ארצי, לשעבר בכיר בתעשייה האווירית, שטען שעו"ד שמרון חשף בפניו הסכם סודי בין בנימין לשרה נתניהו, ולפיו, לכאורה ולטענת ארצי, היא מאשרת מינויים בכירים, כמו הרמטכ"ל וראש השב"כ. השבוע העידו בני הזוג נתניהו וכמובן הכחישו.

בינתיים דיברה ליאורה עם דן רביב, שארצי סיפר בביהמ"ש כי נפגש איתו ב־2019, שיתף אותו בדבר ההסכם לכאורה ושמע ש"אני מחזיק פצצה בידיים ושעם ישראל צריך לדעת", ונחשפה לסיפור הבא: לטענת רביב, הוא היה מיודד מאוד עם הנדבנית ריטה שרובר ז"ל, והיא, ציטוט מדויק של רביב, "חלמה להקים ערוץ טלוויזיה נוסף בתחילת שנות ה־80. יו"ר התחנה היה אמור להיות הנשיא המנוח חיים הרצוג, אני כמנהל התכנים, וביבי נתניהו אמור היה להיות המנהל המסחרי. החלום נגוז כאשר הרצוג כגורם המחבר, נבחר, ולא לפי התחזיות, לנשיא המדינה". ואכן, בספרו האוטוביוגרפי, "דרך חיים", מתאר הנשיא לשעבר כיצד פעל להקים ערוץ טלוויזיה.

בנימין נתניהו ויצחק הרצוג בחרו שלא להגיב.

נשיא המדינה השישי, חיים הרצוג ז''ל משחזר את תמונתו של בנימין זאב הרצל (צילום: נתי הרניק)
נשיא המדינה השישי, חיים הרצוג ז''ל משחזר את תמונתו של בנימין זאב הרצל (צילום: נתי הרניק)

> ליאת ליבוביץ׳, מנכ״לית אקספו ת"א, גולן עינת, מנכ"ל קבוצת זאפה, אסף מור, סמנכ"ל תוכן זאפה, ועמי פיינשטיין, מנכ״ל איוונטים, הגיעו כולם להופעה של להקת משינה, שפתחה את סדרת מופעי החורף החדשה של זאפה ומרכז הכנסים הבינלאומי, אקספו ת"א.

חוגגים עם משינה. ליבוביץ, עינת ופיינשטיין  (צילום: לירן לוינוביץ)
חוגגים עם משינה. ליבוביץ, עינת ופיינשטיין (צילום: לירן לוינוביץ)

> שגריר צרפת בישראל, אריק דנון, פתח את מעונו הרשמי ואירח יחד עם משפחת RENBY ובני מורן, את יבואנית מותג היוקרה הצרפתי HERMES, שתפתח באביב הקרוב סניף בהרצליה פיתוח. על המזון: שף מושיק רוט הכין מנה ייחודית שכללה פטריות כמהין יוקרתיות. עלו ובאו: רוית ועופר נמרודי, אילן פיבקו, עודד חלף, איתן ארז, רוני גמזו ואירמה אורנשטיין.