ביום חמישי שעבר נערכה בתיאטרון בחיפה הצגת הגאלה של המחזה "הכתובה", שכתב אפרים קישון, בכיכובו של שלמה בראבא. לפתע, באמצע ההצגה, נכנס חתול לתוך הבמה. בראבא לא התבלבל, ולקול צחוקו של הקהל, כשהוא כביכול מדבר בטלפון, אמר: "יש כאן גן חיות על הבמה. אני חייב לסיים ולשלוח את החיפאים לישון".

בראבא, מתי ייכנס סוס לבמה?
"כששיחקתי את שוויק בהצגה 'החייל האמיץ שוויק' בהבימה, היה בהצגה קטע שבו נכנסה גברת עם כלבלב. ערב אחד הכלבלב חרבן בחגיגיות במרכז הבמה - הקהל מחא כפיים בהתלהבות! הבמאי התלהב והביא מאלף כלבים כדי לאלף אותו לחזור על זה כל ערב באותה שעה במרכז הבמה! אחרי שנתיים ההצגה ירדה מהבמה והכלב המשיך לבוא לתיאטרון באותה שעה כדי לעשות קקי. אז הביאו פסיכולוג כלבים כדי שיחזיר את הכלב לעשות צרכים בטבע".

שלמה בראבא (צילום: ראובן קסטרו)
שלמה בראבא (צילום: ראובן קסטרו)

> איש העסקים יקי כוזהינוף רצה לפרגן לחבריו הטובים, מנכ"לית היכל תיאטרון קריית מוצקין, דפנה צורי, ובעלה ראש העיר קריית מוצקין, חיים צורי, שחגגו בשישי האחרון ברית מילה לנכדם, יהל, באחד מאולמות השמחות בקריות. לוחות זמנים צפופים ופקקי תנועה הביאו את כוזהינוף לשכור מסוק ולהגיע לאולם היישר ממנחת המסוקים הסמוך, בשדה התעופה של בית הספר הטכני של חיל האוויר. אמו, נורית, בחרה להגיע דרך היבשה. הגיעו גם זמרת האופרה דניאלה לוגסי, המנצח והפסנתרן גיל שוחט ועוד.

דפנה צורי ודניאלה לוגסי (צילום: מאיר אלמלם)
דפנה צורי ודניאלה לוגסי (צילום: מאיר אלמלם)