מני נפתלי, שרק לפני מספר חודשים החליט להחזיר את הכספים שגייס בהדסטארט ולא להוציא את הספר על משפחת המלוכה הישראלית, החליט לפנות שוב לחוכמת ההמונים ונדיבותם. לפני מספר ימים הוא פתח הדסטארט חדש, על מנת לגייס 200 אלף שקל כדי להחזיר לעו"ד יוסי כהן ולליכוד כספים שקיבל לאחר שזכה בתביעת לשון הרע, שהתהפכה עליו בערעור. בשלושה ימים הוא גייס 30 אלף שקל.

אז מה נפתלי, לגשת לחנות הספרים הקרובה ולהזמין?
"הספר ייצא בסוף, בעוד כחודשיים, אני הולך על כל הקופה ומוציא את כל הסירחון".

מה גרם לך לשנות את דעתך?
"פסק הדין של השופטת נגדי מחריד וככה כל ההתנהלות. אני רואה שהם לא יורדים ממני. הושמטו חלקים קריטיים מדברי השופטת יהודית שבח מהפרוטוקול. הם יושבים עליי, ואין לי ברירה אלא להשיב מלחמה. אולי אני גם ארוץ לפוליטיקה. יש מצב".

יושבים עליך?
״יש לך ספק? הם נקמנים בצורה מטורפת. אם תשמעי מה היה במשפט דיבה, את תהיי בשוק. עו״ד יוסי כהן בדרך לחטוף עוד תביעת דיבה על זה שהוא כינה אותי שקרן, ואמר שבערך המילולי של המילה שקרן אפשר לכתוב את השם מני נפתלי. הוא לא הסתפק בזה וקרא לי אנס, וייחס לי ניסיונות אונס. אין על כך מחילה".

עו״ד יוסי כהן, זה נכון שכינית את מני נפתלי "אנס"? הוא אמר שיתבע אותך שוב.
״דעתי על מני נפתלי כתובה בפסק הדין של בית המשפט המחוזי המדבר בעד עצמו״.

מני נפתלי (צילום: פלאש 90)
מני נפתלי (צילום: פלאש 90)

> שלל מכובדים הגיעו ל"גלריה על הצוק" בנתניה כדי לברך את האומנית מיכל ליטואר גבריאלוב בפתיחת תערוכתה "המחר לא ימחק את העבר", שאצרה דניאלה גרדוש־סנטו. הגיעו: בן זוגה של מיכל - היוצר והמוזיקאי מיקי גבריאלוב, בתה שירה, רות שטרית, עמר בר־לב ואשתו תמי, נעם סמל, עינת שרוף, דני ועינת דיין, גד שומרון וטלי עומר.