הגרושה הטרייה שרית פולק שנמצאת בזוגיות טרייה עם אביב ראובן, מציינת היום 17 שנה למותו של אחיה הבכור. כשהייתה בת 14, אחיה הבכור של פולק נהרג בתאונת עבודה כשנמחץ באכזריות על ידי שייש ומת במקום. בפוסט מרגש היא משתפת את הגעגועים והלב השבור שלא שלם. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אחי שלי, היום האזכרה שלך. ואני לא צריכה את היום הזה כדי לזכור מה היית ומה לא תהיה עוד. מאז שהלכת הלב שלי לא באמת שלם, הכאב הזה שלא מרפה, החוסר הזה שבלתי אפשרי למלא, הגעגוע הזה ששובר אבל גם מחזק. ואני עובדת שעות נוספות בלנסות-לקבל ולשחרר אבל נשגב מבינתי להבין למה זה קרה לך. אם היו שואלים אם הייתי מוכנה לחזור אחורה לתקופה שהיית פה ולחוות את זה שוב כי זה מה שנגזר עליך הייתי אומרת שכן. את כל הכאב והדמעות והסבל בלאבד אותך - רק בשביל לקבל עוד חיבוק גדול אחד ולומר לך שאני אוהבת אותך".

"לפני 17 שנה, החיים שלנו השתנו מקצה לקצה. ההורים שלי שיהיו בריאים, חוו את הדבר הכי נורא שהורה יכול לחוות. היית הטוב ביותר, מלאך בדמות אדם. עם הלב הכי גדול שאני מכירה. טהור ונקי. גבר גבר. תודה שלא עזבת מעולם באמת. ממשיכה להרגיש אותך, לצידי ומאחורי. יודעת שאגשים את כל החלומות, יש לי אותך ומי פאקינג יכול עלייך?"