בשישי האחרון בשעות הצהריים נישאו לירן שטראובר וטל טלמון בחתונה אזרחית מרגשת, כשאת הזוג חיתן על תקן הרב בנו של הכדורגלן בדימוס ושדרן הספורט בן שטראובר. רגע אחרי שסיימו עם חגיגות החתונה שיתף החתן הטרי כי נחשף לכותרות הקשות על הפיגוע בירושלים וכתב: ״אנחנו חיים במדינה שהגבול בין שמחה ועצב דק מאוד״.

אבל החגיגות לא נגמרו שם, כי מחר צפויים הזוג הטרי, לעבור לקורת גג חדשה בסטטוס החדש שלהם כזוג נשוי ומשפחה, ואם לא די בטייטלים החדשים, קבלו אחד נוסף, הלילה ציינה טלמון עשור חדש לחייה יום הולדת 40. הבעל הטרי בירך וכתב: ״היום באופן רשמי אני יכול לקרוא לך אשתי, למרות שכבר ארבע שנים את אשתי. היום באופן רשמי חוגגים את היום הולדתך ה-40, מה אפשר לאחל לבן אדם שאני כל כך אוהב, לאישה שלא יכול שניה בלעדיה, לאישה שכולם אוהבים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: אספוסה צלמים)
טל טלמון, לירן שטראובר (צילום: אספוסה צלמים)

עוד הוסיף שטראובר: ״שתהיי בריאה, שתמשיכי להיות רגישה והאמא הכי מושלמת, החברה הכי טובה שלי ובעיקר של הבנים שלמרות שאני מקנא שהם משתפים ומתייעצים איתך ולא איתי. אוריד הרים וגבעות ואילחם בכל העולם למענך. אשתי אני אוהב כל חלק בך, את משלימה ומאזנת אותי, את הפינה החמה שיש. אני אוהב אותך יותר מאת עצמי את עולם ומלואו, את כל העולם שלי״.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

טל טלמון (צילום: אספוסה צלמים)
טל טלמון (צילום: אספוסה צלמים)