השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס שהפכה לאמא טרייה לבת ראשונה לפני ארבעה חודשים, סיפרה על הקושי לגדל את התינוקת הטרייה לבדה. כעת, אטיאס חושפת שעדיין לא מסוגלת לחשוב על לשים את ילדתה אצל מטפלת או לרשום אותה לגן, אבל היא כן פתחה לה חשבון בנק, כשהיא רק בת כמה ארבעה חודשים בלבד והיא הסבירה מה הסיבה לכך.  

"חיים של אמא, אני עוד לא מסוגלת לחשוב על מטפלת או לרשום אותך לגן (למרות שהבנתי שזאת גם משימה שמצריכה הערכות כמעט כמו למצוא דירה טובה) אבל מה שכן הרגשתי צורך לעשות זה לפתוח לך חשבון בנק, ואני אסביר. לי לא היה את החינוך שאישה צריכה לעשות כסף, להבין בכסף ובטח שלא לדבר עליו. תמיד הסביבה אמרה לי שזה לא 'ליידי לייק'. תהיי יפה, נחמדה ותשאירי לנו לדבר על כסף, גם כשהפרויקט זה רעיון שלך. אבל אני העניינים, אני העסק - אותי אתם מתמחרים. ואת האומנות שלי אתם קונים, רוכשים. אז למה שלא אדע לדבר על מספרים, תקציבים ורווחים. אבל האמת ששנים לא דיברתי, ישבתי ושתקתי. העדפתי להיות ״אישה״. להישאר ליידי, נחמדה", כתבה אטיאס. 

View this post on Instagram

A post shared by Moran Atias (@moranatias)

עוד הוסיפה אטיאס: "האמנתי שבכדי להגיע לעצמאות כלכלית אני פשוט צריכה לעבוד יותר, להתאמן, להכשיר את עצמי באלפי שעות משחק וכיתות. לעבוד קשה יותר, הרבה יותר כמה שיותר יותר טוב. אפילו התגאתי לומר ש'אני לא עובדת בשביל כסף', כאילו שלהרוויח כסף זאת בושה. ובאמת המניע הוא מילוי הייעוד שלי והנשמה אבל אני לא צריכה להתנצל או להרגיש פחות 'אישה' כשאני רוצה ועושה כסף. ולהאמין שאני שווה. אני שווה כסף. מלא כסף. מיליונים!!! מאז שאת כאן ארנבת שלי אמא רוצה להמשיך לעשות כסף אבל גם לדבר עליו בקול יציב. בלי בושה. ביציבות נפשית ואמונה שאני שווה. עד שיהיה נוח לכל אישה לבקש את מה שהיא שווה. כסף. תנאים במקום העבודה".

"עד שכל אישה תרגיש שהיא יכולה להגיע לעצמאות כלכלית. היא הגב. כי האמת שאף בוס (ורובם בוסים) לא יקראו לך למשרד ויגידו לך את שווה יותר, מגיע לך יותר הנה העלאה. אז בשבילך ילדה שלי אמא ובשביל כל אישה שעדיין מרגישה לא בנוח כשמדובר בכסף מתחילות בשינוי. מדברות על כסף. בקול יציב וראש מורם. תתכוננו לאירוע הנשים הגדול במדינה. כלכלות עצמאית עבור כל אישה. את הגב הכלכלי. את העסק. את שווה. אם אתן מרגישות כמוני תשתפו ותכתבו לי בפרטי שנדייק את השייח ונבנה אחת את השנייה. נבנה בית. נבנה עסק. נבנה אחת את השנייה".

מורן אטיאס, ליה יעל אטיאס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מורן אטיאס, ליה יעל אטיאס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)