הזמרת הצעירה הגר יפת הופיעה אמש (מוצ"ש) בזאפה הרצליה והחליטה לעשות מחווה לזמרת עליה גדלה, בריטני ספירס, שהופיעה בעבר באחד מהקליפים שלה כשהיא עם נחש לצווארה. יפת שילבה אקססוריז שנוי במחלוקת בשירה "לא נגמר ועלתה עם נחש צהוב ואימתי לצווארה ושרה ללא חשש. הקהל שהיה המום מהמחווה המפתיעה לספירס, הגיב בצרחות בכל פעם שיפת והנחש היו קרובים למקום.

אחרי ההופעה ההזויה יש לומר, יפת הגיבה: ״מגיל קטן שעוד דלק בי הניצוץ להיות זמרת וראיתי את ההופעה האייקונית של בריטני ספירס שעלתה עם הנחש הצהוב הגדול להופיע, ידעתי שאני רוצה לעשות את זה ביום מין הימים בהופעה משל עצמי״. 

הגר יפת עם נחש בהופעה (צילום: יח"צ)

 יעל ארקין, מנכל"ית "תנו לחיות לחיות", מסרה ל-TMI בבלעדיות: "בעלי חיים הם לא מוצג ולא תכשיט. גם בלי קשר לשאלת החוקיות של השימוש בנחש למופע, שספק אם נעשתה לפי החוק. ניצול בעלי חיים וחיות בר בפרט למופעים מכל סוג הוא תופעה שהגיע הזמן שתחלוף מן העולם. לא חסרות צורות של בידור ואומנות שלא כרוכות בניצול ושלילית אוטונומיה מיצורים חשים ומרגישים". 

מעמותת "נוח", התאחדות ישראלית של ארגונים להגנת בעלי חיים, אלה אבין יו"ר העמותה מסרה: "נדהמנו לגלות את השימוש בנחש במופע, בעלי חיים לא אמור להיות בסביבה רועשת וכזאת שגורמת לו סטרס מיותר שלא תורם לשום דבר למעט שעשוע של הקהל על חשבון הסבל של הנחש. בעלי חיים הם לא חפץ ולא כלי שעשוע. בנוסף לכך נשאלת השאלה האם מארגני המופע, קיבלו אישור ממשרד החקלאות למופע עם בעלי חיים, כי אם הם לא אז הם פועלים בניגוד לחוק ונחשבים לעבריינים. ואם כן קיבלו מי אישר להם ובאיזו עילה". 

מהזמרת הגר יפת נמסר ל-TMI: "מגיל קטן יש לי אהבה לא מוסברת לבעלי חיים, בילדותי גידלתי נחשים, ארנבים וחתולים. כיום אני מגדלת תוכי, שני כלבים וארנבת באהבה גדולה. אני מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהסרטון שהתפרסם אני יכולה להבין למה לקחו את זה בצורה כזאת אבל הרבה מהכעס נובע מבורות של אנשים. נחשים לא באמת שומעים, יש להם אוזן פנימית והם שומעים רק תזוזות שמגיעים מהקרקע (יודעת את זה בתור אחת שגידלה נחש בעבר) וזה לא נחש שמגיע מהטבע אלא נחש שמגיע מגידול ביתי ורגיל להיות על צוואר של אנשים. חשוב לי לציין שהיה בצד הבמה משגיח שהוא המאמן של הנחש. הכל היה מפוקח ובהשגחה. אם הוא היה מזהה שהנחש במצוקה כלשהי זה היה מסתיים באותה השניה. מאחלת ימים שקטים לעם ישראל ומי יתן שאלו יהיו החדשות המסעירות שעולות על סדר היום".