אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל נראה ש-2023 לגמרי הולכת להיות השנה של קים אור אזולאי. השחקנית ואושיית הרשת הצעירה, שכבר כיכבה בעברה על במות הפסטיגל ובסדרות ישראליות מצליחות, כבשה אתמול עוד שלושה יעדים נחשקים שיקפיצו את הקריירה שלה למעלה וישימו אותה בפרונט. 

אמש דיווחנו לכם כי אזולאי עברה את האודישנים ולוהקה להשתתף בעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים" שתעלה בקרוב, וכי זמן קצר לאחר מכן גם התקבלה להשתתף בעונה החדשה של "מנאייכ" בכאן 11. אחרי כל הבשורות המשמחות, אזולאי המרוגשת לא הצליחה להחזיק את הדמעות, ובמקביל החליטה לשתף את עוקביה בתחושות. 

קים אור אזולאי על התפקידים החדשים שקטפה (צילום: אינסטגרם)

"לפני שעה עם דמעות בעיניים, מעכלת/מנסה לעכל הכל. לפני חודש נכנסתי ל-2023 בחוסר ידיעה מוחלט למה תביא איתה השנה הזאת. המטרות הגדולות שלי נשאו אותן מטרות מגיל 10, אבל לא ידעתי לשים את היד על המטרות הנקודתיות. הרגשתי שאני פשוט לא יודעת, לא יודעת לאן השנה הזאת תיקח אותי. אבל התמסרתי לזה, לרגע השינוי, לכל אודישן שבא, בראבק, אבל בעיקר התמסרתי לאמונה. אני באמת האמנתי, מאמינה ואמשיך להאמין בלב שלם שמה ששלי - שלי, בזמן שלי". 

"והנה פתאום. ב-3 שיחות טלפון, כולן באותו יום אגב, קיבלתי תשובות חיוביות משמחות שהרעידו את עולמי, תרתי משמע. אני כבר כמה ימים יושבת בבית, לחוצה, מאושרת, עם בטן שעושה סלטות באוויר מהתרגשות. איזה תקופה מחכה לי. לנו. בהצלחה ורק בשורות טובות. אל תפסיקו להאמין".