מאז שעברה ניתוח אף שני, לו נזקקה בעקבות תאונת הדרכים שעברה, קיבלה יוצאת "האח הגדול" דנית גרינברג אינספור תגובות על שהיא נראית אחרת ולא מזהים אותה. לגרינברג נמאס והיא החליטה לפנות לעוקביה ולבקש מהם להפסיק. 

דנית גרינברג נעלבת מהעוקבים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג נעלבת מהעוקבים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות כתבה: "האמת עלה לי כבר מכל התגובות האלה שאני רואה עליי בכל מקום. חלאס אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו. שכחתם שיש בן אדם שעומד מאחורי התמונה? ההגזמה שלא מזהים אותה כבר חוצה כל גבול. עברתי ניתוח מסובך ומורכב כי הייתי צריכה לעבור אותו. אני עדיין נפוחה וכואבת לי לא צריכה לשמוע ולראות רפש בכל מקום".

דנית גרינברג אחרי הניתוח אף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג אחרי הניתוח אף (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מעצב השיער והמחובר מיקי בוגנים שעיצב את שיערה של, דנית יצא להגנתה ושיתף סטורי בו אמר: "היא קודם כל בן אדם שעבר תאונת דרכים קשה עם אף שהתרסק. עברה ניתוח אף נוראי, שחזור של הסחוס, ומה אתן חושבות לעצמכן כל אותן נשים שמשפילות אישה אחרת באופן חופשי ובוטה. כמה אתן מפלצות , מה עשית לעצמך, את מכוערת כמה התכערת. אתן לא אוהבות סבבה, לא בא לכן לראות אותה סבבה. אתן לא מתביישות להשפיל נשים, מדבור פה בבן אדם. הכל ככ אלים ובוער במדינה , רוצחים ומפגעים בנו ואי אפשר לנסוע בכביש, אז אם אין לכם דבר טוב להגיד אל תגידו אל תגיבו, אל תעשו לייק תנסו להיות יותר אנושיים, מדובר פה בבני אדם. כמה רוע וגועל, לא להשפיל אף אדם, לא אהבתם תעברו הלאה ומהר. 

מיקי בוגנים קם להגנת דנית גרינברג (צילום: אינסטגרם)