אין ספק שהתקופה האחרונה הפכה את עולם הבידור להרבה יותר פוליטי מבעבר, כשכוכבים רבים כבר לא דואגים להסתיר מה הם חושבים על הממשלה והמצב המדיני, כפי שהיה נהוג בביצה עד לא מזמן. מאז הבחירות האחרונות, החלו יותר ויותר סלבס להשמיע את קולם, גם במחיר של עליהום תקשורתי ברשתות החברתיות, והנה כעת מסתמן ריב חדש בשטח.

אסי עזר, לא דמות שצריך להציג במיוחד, משמש בשנים האחרונות ביחד עם בן זוגו אלברט אסקולה בתור הפרזנטור של חברת הביטוח AIG. השניים מפרסמים את החברה באמצעות קמפיינים המשדרים מסר ברור לפיו זוגיות גאה היא זוגיות לכל דבר ונדמה היה כי כל הצדדים מרוצים, אולם כעת עולה עזר למתקפה. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

בציוץ שהעלה איש התקשורת והעיתונאי ינון מגל, נכתב: "בגלל ש-AIG עושים קמפיינים פרוגרסיביים החלטתי לעזוב אותם. איפה אפשר לעשות ביטוח רכב?", כשמגל מתכוון לקמפיינים מתקדמים וחדשניים ופחות שמרניים מבעבר. 

הציוץ הזה לא עבר מתחת לרדאר של עזר שהעלה היום (שלישי) סטורי עם צילום מסך של הציוץ ושלח למגל עקיצה כשהגיב לו שהוא יכול לעשות ביטוח רכב באיראן, מדינה בה זכויות נשים וקהילת הלהט"ב נמצאת בשפל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אסי עזר נגד ינון מגל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר נגד ינון מגל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמו כן, כיאה לחברה טובה, מי שעוד לא שתקה לנוכח המילים של מגל הייתה כמובן הקולגה רותם סלע, שהעלתה סטורי בעמוד האינסטגרם שלה והטיחה: "סימון אנשים על פי נטייתם המינית או דעתם הפוליטית הוא דבר פסול ומביש. בבקשה אל תתנו לאנשים קיצוניים וחשוכים להתוות לכם את הדרך הלא נכונה. אל תתנו יד לשנאה, לאלימות ולפילוג. חרדים, חילונים, ימנים, שמאלנים, הומואים ולסביות או סטרייטים. כולנו אחים ואין לנו ארץ אחרת. בואו נילחם על כבוד הדדי, על השיח המכבד על הסבלנות והאהבה". 

רותם סלע קמה להגנתו של אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע קמה להגנתו של אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)