הדוגמנית והשורדת טניה לאורן שהודחה מהמשחק עוד לפני האיחוד, לאחר שנבגדה על ידי מי שחשבה כבן בריתה, סהר כהן, סוגרת איתו חשבון. השורדת המודחת חשפה כי כהן ניסה ליצור איתה קשר לפני צילומי התוכנית בניסיון לתאם איתה ברית בהמשך על האי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טניה לאורן, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)
טניה לאורן, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)

כידוע השורדים חתומים על הסכמים דרקוניים בהם חל איסור מוחלט ליצור כל קשר עם שורדים אחרים לפני הצילומים, כמו כן חל איסור על תיאום בריתות לפני היציאה לאי. כעת חושפת לאורן שכהן הפר את חוקי הפורמט והחוזה עליו חתם כשפנה לבן זוגה קווין יממה לפני הטיסה לפיליפינים והבטיח לו שהוא ישמור על טניה. למרות שבפועל בגד בה ושם את שמה בהדחה.

טניה לאורן נגד סהר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טניה לאורן נגד סהר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם מאור שושן, שהודח ראשון מהמשחק הצטרף לטניה וחשף כי סהר יצר גם איתו קשר לפני המשחק בינסיון ליצור ברית, למרות שבפועל על האי הוא בגד בו כמו שבגד בטניה והדיח אותו. עוד הבטיח מאור שושן כי בקרוב מאוד הוא יחשוף את השיחה עם כהן לפני היציאה לפיליפינים. כעת נשאלת השאלה - האם סהר כהן שהפר את חוקי הפורמט ייפסל על ידי ההפקה? 

מטעם ערוץ רשת 13 נמסר: "ישראל מדינה קטנה בה כולם מכירים את כולם ולכן אנו עושים כל שניתן כדי למנוע חשיפת שמות המתמודדים לפני התכנית. ובכל מקרה, לחיים באי חוקים משלהם והם שמכתיבים בסופו של דבר את התנהלות המתמודדים".

מאור שושן, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)
מאור שושן, ''הישרדות'' (צילום: מיכה לובטון)