מלכת היופי בדימוס, מור ממן, התגרשה לפני כשנה מאב ילדיה, פרנק אמסלם וכעת היא חושפת שהספיקה מאז להיות בזוגיות חדשה. ממן ענתה על שאלות העוקבים שלה באינסטגרם ונשאלה האם היא הייתה בזוגיות מאז הגירושים, ממן אישרה אך בחרה שלא לפרט יותר מדי ורק הודתה: "כן, הייתי". 

ממן שענתה על שאלות הגולשים באינסטגרם המתוחזק שלה, דיברה על מערכת היחסים עם בעלה לשעבר, וכתבה: "פרנק הוא אבא מושלם. אנחנו  מגדלים את הילדים שלנו במשמורת משותפת. השנה הראשונה של הגירושים היא הכי מאתגרת בלשון המעטה. אבל חשוב לזכור שגם כשנפרדים צריך לשמור על כבוד ועל יחסים טובים. בסופו של דבר עברנו דרך יחד. התחתנו, חלקנו בית, חלקנו מיטה, הבאנו יחד ילדים עולם, מיותר לסיים קשר במלחמות וכעסים" .

מור ממן, פרנק אמסלם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור ממן, פרנק אמסלם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד נשאל ממן אם סבלה או עדיין סובלת מחרדות וענתה: "יצא לי לחוות התקפי חרדה אבל לא במודע. הרגשתי שאין לי אוויר, לא משנה כמה אני נושמת ושאני מרגישה כאילו סוף העולם מגיע. בדיעבד אמרו לי שזה התקף חרדה. פשוט שמתי לעצמי מוזיקה מרגיעה והתחלתי לתרגל נשימות. דיברתי לעצמי ואמרתי ששום דבר לא קורה. זה הדרך של הגוף שלי להגן על עצמו וזה נהדר. אבל שום דברא מאיים לא קורה. חשבתי על הדברים שאני מודה עליהם ועל הדברים שאני רוצה להשיג. וזה פשוט עבר. צריך לדעת לעבוד איתו ולא נגדו. כולנו חווים לחצים או אכזבות". עוד נשאלה ממן כמה היא עלתה במשקלה בהריונות ושיתפה: "העלתי בהיריון הראשון 40 קילו ובהיריון השני כמעט 14 קילו. תראי אותי עכשיו, הכי מהמם, הכל יורד".   

מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור ממן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)