מושיק גלאמין הודיע שהוא חוזר לאחר ש"נעלמתי, מחקתי, בכיתי, נפרדתי, חסמתי" וכן הלאה, ובישר לאומה כי הוא מצטרף לסוכנות חדשה בשם שרית&לורנס.

גלאמין, מה על הפרק?
"אני בונה אסטרטגיה מחודשת עם הסוכנות השוות שלי סביב ההרצאה שלי, 'מגרנדיוזי למינימליסטי'. בנוסף, צילום פרויקט של בתים שהופכים למינימליסטיים וגם פרויקטים מעניינים בתרומה לחיילים בודדים. אני גם חוזר לטלוויזיה עם הפתעות ובכלל לעוד הרבה דברים רגועים. הכל בקצב נינוח. לא מעוניין להעמיס ולחזור לטירוף שהייתי בו".

נעמי נאם הורביץ, גרושתו של חיים, בנו של מנכ"ל טבע המיתולוגי אלי הורביץ ז"ל, חתכה לתאילנד. כזכור, מאז שהתגרשה מהורביץ חוותה נאם מספר קשיים - פתחה וסגרה את מסעדת היוקרה "ניטן תאי" בת"א, פתחה וסגרה סניף של "שבע ספא" ברמת אביב וגם הסתכסכה עם השותף לשעבר עידו חג'ג'.

נעמי נאם הורביץ (צילום: פרטי)
נעמי נאם הורביץ (צילום: פרטי)

שלום לנאם הורביץ. עזבת את הארץ?
"חזרתי לגור בתאילנד כרגע, אבל אני ממש לא מנותקת מהארץ בגלל שיש לי את הבת שלי וגם העסק שלי, 'שבע ספא' ב'הילטון' ת"א. אני עדיין קשורה לייעוץ בספא. אחזור לביקור בקרוב, נראה לי שעוד כחודש. גרתי בארץ 26 שנים אז אני מאוד מתגעגעת לתאילנד. בינתיים ממש כיף לי כאן".

הסתדרו העניינים עם עידו חג'ג'?
"כן, הסתדרנו, התיק כבר נסגר. קיבלתי מה שמגיע לי".

את בזוגיות?
"אני עכשיו יוצאת עם מישהו, הוא ממוצא מעורב, תאילנדי וארמני. ממש כיף שאני מדברת תאילנדית עם חבר שלי סוף־סוף. הוא גדל בתאילנד מגיל קטן. עובד ביבוא ויצוא של בגדים. נשארתי בקשר מצוין עם חיים והוא עדיין עוזר לי בייעוץ לעסקים. הוא קנה לי בית מהמם בבנגקוק. ארבעה דונם שאני משכירה, זה מתאים לחתונות".

כמה עולה?
"לא מגלה".

שלום לעידו חג'ג'. הכל הסתדר עם נעמי נאם הורביץ?
"מזמן, בטח".