מאחת מתוכניות האירוח בטלוויזיה התקשרו לליא קניג, השחקנית האגדית, כדי להזמין אותה להתארח. בתגובה היא ענתה: "אני כבר רגל אחת בחוץ". התחקירן שנבהל מההומור השחור ביקש הסבר, אז היא הרגיעה אותו: "רגל אחת בחוץ, כי בדיוק אני יוצאת מהבית". ליא, יש דברים שאפילו ליאורה לא צוחקת עליהם, וגם אם בתוכנית האירוח ויתרו. אני לא מוותרת עלייך.

מחווה יפה ומרגשת תיערך ב־3 במרץ בבית גבריאל בטבריה לנעמי פולני, הבמאית המיתולוגית של הלהקות הצבאיות, לכבוד יום הולדתה ה־95. כל האומנים יופיעו בהתנדבות וכל הכסף ממכירת הכרטיסים למופע יועבר לרווחתה של פולני. יופיעו: מיקי קם, יהודה עדר, חנן יובל, דורית ראובני, שרה'לה שרון, אסף ענברי, דורי בן זאב, אלי מגן, עדי רנרט ועוד.

נעמי פולני (צילום: קיץ ברבנר)
נעמי פולני (צילום: קיץ ברבנר)

שרון שפורר יצאה בפוסט נוקב נגד בקשת התרומות של האתר המאוחד של מה שהיה בעבר הבית של שפורר, "המקום הכי חם בגיהנום", יחד עם "שקוף" ו"העין השביעית": "כשרוצים.ות לבלשט אתכם. מספרים לכם על עיתונות עצמאית אומרים שלום לכל התחקירניות הוותיקות. משאירים שתיים שעשו אולי 4 תחקירים מימיהן. ועוד צעיר מוכשר שביום שיתפכח ייפטרו גם ממנו. והכל בשביל לשנורר מכם כסף. לא רוצה לשחרר. קפצו לי כולם.ן".

עינת פישביין, מ"המקום הכי חם בגיהנום", מבלשטים?
"אני מודה לשרון על השנים הנפלאות שלנו יחד, ומאחלת לה ולכל העיתונאים העצמאים בישראל הצלחה גדולה - צריך אותנו בימים אלו יותר מאי־פעם".

שפורר סירבה להגיב.

שרון שפורר (צילום: אבשלום ששוני)
שרון שפורר (צילום: אבשלום ששוני)