משפחה לפעמים בוחרים. ביום שישי שעבר הגיע אריה דרעי לנחם את עורך עיתון "המשפחה" החרדי, יוסי אליטוב, על מות אביו, שמעון גד אליטוב, שהיה רב המועצה האזורית מטה בנימין, חבר מועצת הרבנות הראשית, יו"ר ועדת רבנים וקהילות בתפוצות, חבר מועצת הנשיאות של "איחוד הרבנים במדינות האסלאם", מרבני חסידות חב"ד בירושלים ורבה של מבשרת ציון. דרעי הקדיש לא מעט זמן למצוות ניחום האבלים. בין היתר דובר שם על הקמת בתי חולים נוספים בירושלים כדי לעמוד בלחץ הכבד של בתי החולים בעיר. כמו כן הבטיח שר הבריאות לשעבר כי בבית שמש יוקם בית חולים חדש לטובת האוכלוסייה החרדית של העיר.

מי אמר ששוק הספרים בירידה? הנה, האיש והאגדה, תת־אלוף בדימוס אביגדור קהלני, מספר לליאורה על נתוני מכירה נהדרים של ספריו השונים: "אני מוכר באלפים את שכתבתי. עסוק מאוד בהרצאות ושם אני מוכר".

אביגדור קהלני (צילום: רענן כהן)
אביגדור קהלני (צילום: רענן כהן)

יפה מאוד.
"הגעתי ל־18 אלף עותקים בספרי האחרון 'מנהיגות במעגלי החיים', ול־58 אלף עותקים לספרי 'דרך לוחם'. אני המוציא לאור של ספריי. ההוצאה נקראת 'עוז 77'. עד היום כתבתי שישה ספרים, שחלקם תורגמו לשבע שפות".

יונה קלימנקו, שעובדת בעסק המשפחתי "מסעדת נאמוס", נסעה לנפוש במיאמי ביץ'. בבוקר ירדה לקנות מצרכים בסופר ונפגשה עם לא אחר מלני קרביץ, שנעתר בשמחה לבקשתה לסלפי. ויש תיעוד.

קלימנקו, שברתם דיסטנס?
"מתה עליו".