התסריטאי והשחקן, מני אסייג, שנות ה־80 ומעלה, העלה פוסט תמיכה בבדרן והחקיין, יוסי וידר, שפרנסתו מקופחת, לטענת אסייג, מאז שחיקה את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, בשיחה מול העיתונאי אמנון אברמוביץ'. הוא העלה בו גם תמונה של וידר יחד עם נער עם צרכים מיוחדים שבו תומך וידר. "בגלל המתיחה שלו אין לו פרנסה", כותב אסייג. "האח שלי האהוב והיקר, הקומיקאי המוכשר והחקיין העילוי, שסומן והוחרם בגלל מתיחה שעשה בזמנו לאיזה עיתונאי, מה שעלה לו בפרנסה ובבריאות. אז זה מה שהוא עושה ביומיום: מקדיש את חייו בהתנדבות למען בני נוער עם צרכים מיוחדים. אוהבים אותך, יוסי וידר יהודי יקר".

שלום למני אסייג, גם בפרנסה שלך פוגעים בגלל שאתה איש ימין מוצהר?
"בהתחלה הוא חשב שהירידה בהזמנות למופעים לוועדים, שזה עיקר פרנסתו, הייתה יד המקרה, ואז הוא שמע קולות ועדויות והדים והבין שהבאזז של אותה מתיחה, יחד עם המערכון בליכוד טי־וי שפורש בצורה מעוותת ומסולפת - לא הייתה לו שום כוונה כלשהי לפגוע בעצם הנכות של אברמוביץ׳ - גרמו לוועדים ולקבוצות פשוט להחרים אותו ולנדות אותו. אין מקריות בעניין הזה. זה הכי לא מגיע לו בעולם, כי מעבר לכישרון הגדול והנדיר, מדובר באחד האנשים הכי טובים וערכיים שאני מכיר. בשורות טובות".

וידר, המתיחה באמת פגעה לך בפרנסה?
״מני אסייג הוא אח שלי בלב ובנשמה ושותף מלא להצלחתי גם בסדרה הגאונית שכתב, 'שנות ה־80', וגם בכתיבה של מופע הסטנד־אפ שלי. לגבי שאר הדברים, אני, כמו שמני כבר כתב בפוסט, מתמקד רק בלשמח ולהצחיק ולעשות טוב, יום שמח, אהובה״.

יוסי וידר (צילום: דבורית וידר)
יוסי וידר (צילום: דבורית וידר)

השחקנית רובי פורת שובל חושפת בקבוצת הפייסבוק המצליחה ״מאמאצחיק״ איך כמעט שירתה ב"טירונות גולני בצה"ל עם מאה גברים מסוקסים", כהגדרתה. "אני לא ילידת הארץ וכשפקיד הקליטה שמע מאמי ששמי רובי (אבן אודם), הוא היה בטוח שזה קיצור של ראובן ורשם זכר", היא מספרת. "בגיל 16 הגעתי ללשכת הגיוס בב"ש ולא הבנתי למה הבחורים מקללים אותי ולא ממש רצו לשבת לידי. חיילת קוראת בשמי ופונה אליי בלשון זכר. שאלתי למה? ענתה 'כי את בן וכך רשום במשרד הפנים'. אחרי מספר שבועות השגתי את תעודת הלידה שלי ושם זה תוקן לנקבה. זה אומר שאני היחידה עם מסמך רשמי שאני אישה".

רובי פורת שובל (צילום: יניב אדרי, יח''צ)
רובי פורת שובל (צילום: יניב אדרי, יח''צ)

מעצבת האופנה הישראלית אדר כהן, 25, שאיבדה את ידה בתאונה קשה במקסיקו בחודש ינואר האחרון, נבחרה לככב בקמפיין אביב־קיץ ל־2023 של רשת SCOOP, שבו תצטלם לצד הפרזנטורית של המותג, הזמרת אודיה אזולאי.

אדר כהן (צילום: יחצ)
אדר כהן (צילום: יחצ)

כידן דהרי וירון אדיב, הבעלים של חברת תנופורט־ישפרו, השיקו בימים אלו קונספט חדש של מתחם מסחרי הכולל עסקי בילוי, חנויות ומשתלה בצומת עד הלום. ההשקעה במתחם החדש: כ־50 מיליון שקל.

כידן דהרי וירון אדיב (צילום: פרטי)
כידן דהרי וירון אדיב (צילום: פרטי)

מותג האופנה Adika הודיע על הבחירה בשחקנית והדוגמנית עדן פינס כפרזנטורית המובילה שלו. פינס תחליף את אנה זק, שמסיימת את דרכה המשותפת עם Adika.

אנה ארונוב הצטלמה השבוע לקמפיין ההלבשה התחתונה והפיג'מות של רשת אינטימה לאביב־קיץ 2023. 

אנה ארונוב (צילום: ICONZBYMEDIO)
אנה ארונוב (צילום: ICONZBYMEDIO)