מודעות האבל העצובות בישרו לפני כחודש על מותו של האדריכל המפורסם, פרופ׳ דן איתן ז"ל. ליאורה כמובן מצטערת על מותו של האדריכל המוכשר בשיבה טובה, בגיל 92, אבל היא אינה יכולה שלא להיזכר בפרשיות הרומנטיות הסוערות שניהל. איתן ז"ל היה אחד מהכוכבים הגדולים בשמי הרכילות בימי שבועון הסנסציות "העולם הזה", והיה חזק על הכוונת של כתבת הרכילות של העיתון, שולה תבור.

הוא נישא לסופרת רחל איתן ז"ל ולשניים בן ובת משותפים. ב־1964 פגש איתן את המשוררת רנה שני. בין השניים נרקמו יחסים אינטימיים שהגיעו כמובן גם לצמרת טורי הרכילות. בעקבות הרומן הרומנטי התגרשו בני הזוג איתן בשנת 1965. איתן ושני חיו בזוגיות ונולדה להם בת בשם תמר. לאחר כתשע שנים משותפות עזבה שני את איתן ולקחה עמה את בתה, אך חזרה לגור איתו כשהייתה בת 7. בשנת 1981 נולדה לאיתן בת בשם אלי מזוגתו דאז, מימי בילו. השניים נפרדו כשלוש שנים לאחר מכן. לפני כ-30 שנה התחתן איתן והתגורר עם אשתו הארכיטקטית רות להב. שני, למי ששכח, התפרסמה כמי שהנהיגה כת בשלב מסוים.

תמר, בתם המשותפת של איתן ושני, אני משתתפת בצערך. הפרשות הללו יכולות בקלות להפוך לסדרה מרתקת.
"כשהם היו יחד, לא היו עליהם כתבות בכלל. אולי כמה אזכורים שטחיים במדור רכילות כשראו אותם במסעדה וגם זה לא בטוח. אין שום קשר. לא גדלתי באור הזרקורים. כשאמא שלי התפרסמה, הייתי כבר בת 17. את יכולה לכתוב על דברים אחרים. היו לי אבא ואמא טובים ואהובים. הם נתנו לי המון, ואני מרגישה בת מזל שאלה היו ההורים שלי".