בזמן שהיא עומלת על שירה "UNICORN" איתו תייצג את ישראל בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון בייערך ב-9/5/23 וכמו שמרמזות טבלאות ההימורים - גם בגמר עצמו, נועה קירל מצאה זמן למעשה טוב ומרגש אחד. קירל ועמותת Make-A-Wish הגשימו היום חלום לילדה המקסימה שירה טובי בת ה-6. לשירה היה חלום לנסוע בלימוזינה יחד עם נועה קירל והיום החלום התגשם.

נועה קירל מגשימה לילדה בת שש חלום (צילום: באדיבות MAKE-A-WISH ISRAEL)

עמותת MAKE-A-WISH ISRAEL הינה חלק מארגון בינלאומי שנוסד בארה"ב בשנת 1980, שמטרתו הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 3-18 המתמודדים עם מחלה מסכנת חיים.

"לפעמים מתרגשים ואז כזה פתאום...", אומרת קירל לשירה בסרטון מהאירוע המרגש בוא היא מקבלת ציורים שלה. "את עשית את זה? וואו! שבורא עולם ישמור עלייך. תחזרי הביתה בשלום".

הלימוזינה שהגשימה חלומות (צילום: באדיבות MAKE-A-WISH ISRAEL)
הלימוזינה שהגשימה חלומות (צילום: באדיבות MAKE-A-WISH ISRAEL)

כזכור, השיר שייצג את ישראל בתחרות הזמר של איגוד השידור האירופי שתתקיים בליברפול הוא "UNICORN". את השיר יצרו דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל וקירל שתייצג את ישראל בתחרות. עוד לפני שמישהו מחוץ למעגל הקרוב של הזמרת שמע את השיר, הוא כבר הספיק להיות מדורג במקום גבוה בטבלאות ההימורים לתחרות האירופית, והוא מדורג כרגע באתר "eurovisionworld" במקום העשירי והמכובד מאוד מתוך 37 מדינות. נראה כי הדירוג הגבוה לו זכתה קירל קשור לכמה סיבות, בין השאר הקריירה הבינלאומית של קירל והשירים באנגלית שכבר הוציאה בלי קשר לתחרות, ההצלחה הגדולה שלה בישראל, יחד עם ההכירות עם הסגנון הפופי של שיריה שהופכים אותה למועמדת מובילה בתחרות.