יהודה לוי ורותם סלע נכנסים לזוגיות, טלוויזיונית, בסדרה החדשה "גוף שלישי" שעוסקת בנושא הנפיץ של פונדקאות. הדרמה שתעלה ב-12.2 ותעסוק במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין הפונדקאית שלהם. בראיון ל"TMI" באירוע השקת הדרמות של קשת 12 סיפרו סלע וליאור רז על הדמויות שלהם, ועל סוגיית הפונדקאות. 

רותם סלע תגלם את אלי, עורכת ספרותית, שאחרי עשרות טיפולי פוריות מחליטה יחד עם בן זוגה עידו, בגילומו של יהודה לוי, לפנות לאופציה היחידה שנותרה עבורם כדי להגשים את חלום ההורות – תהליך פונדקאות. את הפונדקאית חן, אם יחידנית לילד בן 10 הנמצאת בקשיים כלכליים, תגלם גל מלכה ואת בן זוגה לשעבר יגלם איתי תורג'מן. ליאור רז יגלם את תומר – במאי קולנוע זוכה אוסקר, שעובד על ספר אוטוביוגרפי אותו עורכת אלי. בין השניים נקשר קשר עוצמתי שמעמיד את המצב העדין במבחן נוסף. עוד מככבים בסדרה מוריס כהן ונורית גלרון.

ספרו על "גוף שלישי"
סלע: "הסדרה היא סדרה...".
רז: "סדרה עם 10 פרקים".
סלע: "8 פרקים! סדרה שאני חושבת שהיא מעולה".
רז: "זה כי היא משחקת בסדרה. תשאל אנשים אחרים שיושבים בחדר עריכה, תראה מה הם יגידו לך".
סלע: "גם מי שיושב בחדר עריכה אהב. סדרה מעולה שעוסקת ביחסים וכוכבים גדולים שכותבים ספרים, בכל מיני דברים".

ספרו לי על התפקידים שלכם
רז: "רותם, שיא אלי, נשואה ליהודה שהוא... מה שמו?"
סלע: "תומר". 
רז: "תומר זה אני. אני תומר".
סלע: "אלי היא עורכת ספרות בת 37, שנשואה לעידן, שמשחק אותו יהודה, והיא מנסה להכנס להריון הרבה שנים ולא מצליחה ובסוף הם מחליטים לפנות לפונדקאות".

ליאור, ספר עלי הדמות שלך
רז: "אני תומר, גם בן 37. אני במאי שמגיע מחו"ל, שזכה באוסקר, מצליח מאוד, ואלי היא העורכת ספרות של הספר שלי. ואני קצת מזעזע לה את העולם, באיזושהי דרך".

20 שנה לא נגענו בנושא, איך זה?
סלע: "אין לי מושג, צריך לשאול את היוצרים של הסדרות הישראליות, זה נושא חשוב שצריך לגעת בו, בכלל הקושי להכנס להריון זה נושא חשוב שצריך לגעת בו, ואני שמחה שבסדרה שלנו מדברים עליו".

איפה אתם עומדים בסוגיה הזו
סלע: "זה תמיד מורכב. לכל סיפור יש שני צדדים. כמו שאתה אומר, יש חבר'ה שלא יכולים להכנס להריון, וזו האופציה היחידה בשבילם להביא ילדים, ואני בטוחה שיש אינסוף מקומות שעושים בהם פונדקאות שזה לא ניצול. אני מכירה מחברים קרובים שלי, לא סיפור אחד ולא שניים, של זוגות גייז ששמרו על קשר מדהים עם הפונדקאית שלהם, שזה לא היה ניצול בשום צורה, וזה היה 'win-win' לשני הצדדים. אבל אני מניחה שיש גם צדדים אחרים, כמו בכל דבר".

איך היה לשחק עם יהודה? 
סלע: "לא כיף. סתם. יהודה הוא שחקן מדהים, כיף נורא".

שניכם מהאנשים היפים בישראל, איך היה לצלם נשיקות ודברים כאלו?
סלע: "כמו לצלם כל דבר אחר, זה סופר טכני. בשבילי זה כמו לצלם כל סצנה אחרת".