פגשנו את אנה ארונוב, פרזנטורית רשת התכשיטים"אימפרס", בקניון רמת אביב מתחדשת בתכשיטים חדשים לכבוד חגיגות הוולנטיין דיי.  ארונוב מדדה טבעות ושרשראות וחשפה מה היא מצפה לקבל מבעלה לוולנטיין דיי "לפעמים זה כל מה שצריך", כמו כן, היא הגיבה על הבחירה להביא ילד אחד "לא מבינה למה לאנשים יש צורך בעידוד ילודה", ודיברה על הקאסט החדש של "רוקדים עם כוכבים" והכריזה: "די אני כבר לא שם".
אנה ארונוב בראיון ל-TMI (צילום: אור גפן)

איך את מתכננת לחגוג את הוולנטיין עם בעלך?
"אני מאוד מקווה שהוא מארגן איזה ארוחת ערב. ברגע שהפכנו להורים אנחנו קנאים לזמן איכות שלנו יחד, לא צריך משהו גרנדיוזי רק להיות בשקט ביחד בערב, לפעמים זה כל מה שצריך. אייל הוא בעל מפנק אבל אני אישה יותר מפנקת. הפינוקים זה לא מה קנינו, אלא הדאגה האמיתית של היומיום, והקסם בסוף שאם אני ביום צילום ארוך מאוד והוא מתקשר לבדוק האם אכלתי זאת הדאגה האמיתית ולא מה הוא קנה לי. אבל הוא כן דואג לפנק אותי".

על הבחירה להביא ילד אחד והביקורות שהיא מקבלת
"זה עניין אישי של כל אחד כרגע זה מרגיש לנו שהמשפחה שלנו שלמה, אנחנו נהנים מאדם, מרגיש לנו שזה שלם, אני לא מבינה למה לאנשים יש צורך בעידוד ילודה וגם להיכנס לחיים של מישהו אחר. אני בחיים לא אבקר אישה שבחרה להביא שמונה ילדים, כי זאת הבחירה שלה וככה היא מרגשה שלמה ומאושרת וזה מדהים בעיני , כנ"ל אפשר גם לבחור אחרת. השיח הוא יותר גדול מילדים אלא בואו נכבד בחירות של כל אחד ואחת".

אנה ארונוב (צילום: אור גפן)
אנה ארונוב (צילום: אור גפן)

"רוקדים עם כוכבים" מה סוד ההצלחה?
"זאת תוכנית משפחתית ויש בה משהו שמח גם ילדים וגם מבוגרים מתחברים לזה. מסקרן לראות אנשים שזה לא המקצועי שלהם להוציא נאמברים, לראות מה זה התהליך הזה שהם הופכים להיות רקדנים, ולראות את צוות השופטים".

מה את מחפשת לראות על הרחבה?
"אנשים לא רואים בבית, אני גם מתרשמת מתוך מקצוע מכלול של דברים טכניים שאני מבינה ורואה כי אני רוקדת מגיל חמש. זה ככ הרבה מרכיבים, הופעה, ולפעמים זה רק תחושה , יש לו את זה, משהו הגיע אליי. תמיד מסקרן מה הריקוד בסוף יעשה לי".

מה הצעד הבא שלך יש סיכוי שנראה אותך חוזרת לרחבה?
"בגמר רקדתי, וזה החזיר אותי להיות האנה בת ה-24, זה מרגש ופרפרים שאי אפשר להסביר אותם, אבל די אני כבר לא שם".

מה דעתך על הקאסט של המשתתפים והפרסומים?
 "אני רואה את זה יחד עם כולם,  יש אנשים שברור לי שיודעים לרקוד ויש כאלה שמאוד מעניין אותי לראות איך יסתדרו עם החוויה הזאת".

יש כבר פייבורטים?
"אין דבר כזה. אני מגיעה לתוכנית נקייה צהכל ולראות מה מצפה לי בדיוק כמו כל הצופים".

אנה ארונוב (צילום: אור גפן)
אנה ארונוב (צילום: אור גפן)