כוכבת הריאליטי, דניאל גרינברג, שהפכה לאושיית רשת ואשת עסקים פתחה סוף סוף את מותג אופנת הילדים שלה, לו נתנה את שם בתה הבכור - מיאל. אתמול בערב (מוצ"ש) קבעה גרינברג מזוזה במשרדיה החדשים ונכנסה ברגל ימין מיד כדי להשיק את עליית אתר המותג. הבוקר עדכנה גרינברג כי 100 משלוחים ראשונים כבר יצאו לדרך ונראה על פניו שיש ביקוש, אלא שבתגובות באינסטגרם הפרטי שלה העוקבים פחות היו מרוצים. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בין התגובות שנרשמו לה, נכתב: "סט פוטר לילד (ילד, שמנגב את הידיים עדיין על הבגדים בזמן האוכל, כן?) ב-350 ש"ח. סורי אני לא רואה איך אני כאמא וכמשפחה עם משכורות הרבה מעל הממוצע קונה בסכום הזה. מאמינה שיקנו כי זאת את ואת סלב וההתלהבות שתתייגי אותם בסטורי אחרי ההזמנה אבל זה לא מחירים לעם. לא דיברתי על פשוטי העם שקונים במבצעי סוף עונה ב-40 שח לפוטר - אלא לעם - אלה שבחרו לעקוב אחרייך, האימהות, הנערות, הילדות. סתם חזירות ורצון להחזיר מהר מהר את ההשקעה". 

עוד נכתב: "משעשע לראות אם חד הורית שאמורה להבין כמה קשה לכלכל משפחה בישראל משיקה "אתר" לבגדי ילדים במחירים מופרזים בלשון המעטה. לא רואה שום הצדקה, אין שום דבק מיוחד או יוצא דופן חוץ מהמחירים ההזויים. מביך". ביקורת נוספת שנכתבה לגרינברג בתגובות, הייתה: "למה אין ילד או ילדה כהה עור? חבל מאוד שמותגים חברות גדולות כמו תמיד מעדיפים לא לשים בפורמט את ילדים ככה עור".

היו גם מי שהגנו על גרינברג בתגובות, כשנכתב בין היתר: "אנשים מתלוננים פה על המחירים אבל אתם שוכחים שיש מלא דברים לשלם מעבר למוצר. מי ישלם שכירות על המשרד שהיא עובדת דרכו? מי ישלם על השירות לקוחות שהם צריכים לענות לכם לכל מענה באתר? על הלוגיסטיקה שכל בגד ובגד עובר? על העבודה הקשה מאחורי הקלעים? היא לא מכריחה אף אחד ממכם לרכוש כל אחד ומה שמתאים לו ואולי עוד מעט יהיה גם מבצעים וסוף עונה כמו שכל חנות בקניון עושה! אז למה ישר להקניט?".

מטעמה של דניאל גרינברג נמסר: "המותג 'מיאל' השיק קולקציית אביב במוצ"ש. קולקציית ביכורים לתינוקות וילדים עד גיל תשע. בעולם האופנה שבו יש תחלופה גדולה ואיכות משתנה ולרוב כזאת שמוזילה את המוצר אך פוגעת באיכותו, היה חשוב לנו ליצור מוצרים שמחזיקים לאורך זמן ושהם טיימלס. אנו מכבדים כל כיס ואת יכולתו, נשמח לראותכם אצלנו באתר ולהלביש את הקטנטנים שלכם".

דניאל גרינברג, רון גולן (צילום: קסם צלמים)
דניאל גרינברג, רון גולן (צילום: קסם צלמים)