כוכבת הרשת והפודיז דניאל עמית יצאה נגד מעיין אדם, שדורשת לקבל מחברות ומותגים הנחות גדולות יותר לעוקבים שלה. מעיין אדם לא נותרה חייבת והאשימה את עמית בעבירה פלילית.

בפוסט שפרסמה הלילה דניאל עמית כתבה: "אם יש מותגים שחושבים שהם יכולים לתת הנחה גדולה למישהי, יותר ממה שאתם נותנים לשאר הבנות שעובדות איתכם, אני לא אעבוד איתכם בחיים, הזוי שאתם מאפשרים דבר כזה, בלוגרים ובלוגריות תפסיקו לתת לזה יד, שחררו ממותגים שעושים איפה איפה בינינו, כולם שווים. אני בתור בן אדם לא אבקש בחיים משהו יותר ממישהו כדי להציג שזה רק אצלי יש הנחות הכי גדולות, כי זה דוחה ומקטין חברים לתחום". למען הסר ספק, הוסיפה עמית סטורי נוסף והסבירה כי הסטורי הופנה למעיין אדם. 

דניאל עמית נגד מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל עמית נגד מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

המשפיענית רוני שינקמן מצטרפת  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
המשפיענית רוני שינקמן מצטרפת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כיאה למעיין אדם, היא לא נותרה חייבת והגיבה בפוסט נוקב נגד עמית: "מאוד גאה להשתמש בכוח הצרכני שאתן נותנות לי, כדי להוריד מחירים, זה תפקידי בעיני. התנאי שאני מציבה לכל מותג הוא שאוכל להביא לכן את המחיר הכי טוב, אחרת בשביל מה אתן צריכות אותי. אני לא עובדת אצל מותגים ולא אצל חברים לתחום. עולם הצרכנות הוא עולם תחרותי על פי חוק, כי תחרות מיטיבה עם הצרכנים. קריאה להפסקת תחרות היא למעשה קריאה שלא לציית לחוק ההגבלים העסקיים ואף ליצור הגבל הלכה למעשה, זו עבירה חמורה בגינה ניתן לעמוד לדין. אז אני מציעה לכולם לא לעשות זאת, גם אם הם כועסים". 

מעיין אדם נגד דניאל עמית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין אדם נגד דניאל עמית (צילום: צילום מסך אינסטגרם)