בשבועות האחרונים דיווחו מדורי החדשות כי סיימון לבייב נעלם וירד מתחת למחתרת, הוא לא ענה לטלפונים אפילו לא למקורביו , לא שיתף ברשתות החברתיות תיעוד מחייו הנוצצים, ואף רצו שמועות שלאור מצבו הכלכלי הוא שם קץ לחייו, או שמא נכנס למעצר או רגל. כעת לבייב חוזר ומשיב אש.

ל-TMI נודע בבלעדיות כי צוות של ערוץ CBS האמריקאי נחת בארץ במיוחד לראיין את לבייב לתוכנית הדגל שלהם 60 Minutes, בה התראיינו נשיאי ארצות הברית, ג’ו ביידן ודונאלד טראמפ, וגם ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנסיך הארי ועוד מפורסמים בעולם. הריאיון עסק בתביעת הענק שהגיש לבייב נגד נטפליקס באמצעות עורכי דינו בארצות הברית על סך 200 מיליון דולר במלאות שנה לסרט הנצפה "נוכל הטינדר".  

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סיימון לבייב וצוות CBS (צילום: פרטי)
סיימון לבייב וצוות CBS (צילום: פרטי)

כמו כן, התראיין לבייב על הסרט החדש שלו שאמור לצאת בחודש מאי הקרוב. בנוסף, לידי המדור הגיע תיעוד של לבייב נצפה בלוק חדש מוקף בצוות ההפקה שהגיע מארצות הברית עבור הריאיון, ובהמשך נמסר כי הוא פועל להגשת תביעת  דיבה נגד האקסית שלו קייט קונלין.  

סיימון לבייב מסר ל-TMI בתגובה: "כולם הספידו אותי, האשימו אותי ותלו אותי בכיכר העיר, על לא עוול בכפי, נטו בשביל רייטינג על הגב שלי, על סמך סיפורים שאנשים (שחקנים) קיבלו כסף מחברות ההפקה עבור הסיפורים האלו בשביל רייטינג. כמו שאני תמיד אומר החיים הם כמו מסעדה ובסוף משלמים על הכול, אז עכשיו הגיע החשבון וכולם ישלמו בגדול. יהיו הפתעות בקרוב מאד והרבה תביעות כנגד השקרנים שמחפשים פירסום על חשבוני".

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)