את הימים האחרונים בילתה המגישה רותם סלע בחופשה חלומית בדובאי יחד עם בעלה אריאל רוטר וזוג החברים שלום מיכאלשווילי ואשתו ענבל סלבי. הלילה שני הזוגות עלו על מטוס חזרה אל ארץ הקודש, אך עוד טרם הנחיתה, הדוגמנית והמגישה לא הצליחה להירגע מהמחשבה - "האם אמרתי לבייביסיטר שצריך לאסוף את הילדה מהחוג?". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רותם סלע על ילדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע על ילדיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

באופן לא שגרתי ויוצא דופן, סלע המודאגת החליטה שלא לחכות להגעה לישראל ולעשות כל שביכולתה על מנת ליצור קשר עם הבייביסיטר. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם מהמטוס שיתפה: "נגיד שאת עולה על טיסה (בלי חיבור לאינטרנט) ופתאום את ממש נלחצת כי את לא זוכרת אם אמרת לבייביסיטר שצריך לאסוף את הילדה מהחוג. ונגיד שאת מבקשת מהטייסים ליצור קשר עם המרכזנית המיוחדת של הטיסות או משהו כדי כדי שהיא תדבר עם הבייביסיטר ותבדוק שהיא אספה את הילדה - זה נחשב תחת ההגדרה של אמא שוקעת?"

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אל הכיתוב הקורע מצחוק צירפה סלע תמונה של פתקית עליה נכתב כמסר מהמרכזנית המדוברת: "הבייביסיטר אספה את הילדה והן בבית", מה שללא ספק מספק לנו את התשובה שחיפשה האם המפוזרת. אם חשבתם ששם זה נגמר, ודאי תצחקו כשתגלו שכאשר היא כבר הגיעה הביתה, סלע גילתה שהכלב שלה ארצ'י אכל את כל השוקולדים שהיא הביאה מחו"ל. וזה עוד בלי שהתייחסנו לרעידת האדמה שהורגשה באותו הזמן. רותם - נחיתה רכה שתהיה.