קורין גדעון כיכבה בכותרות אתמול לאחר ששיתפה פוסט בו כתבה עד כמה היא שמחה שאנשים שטינפו עליה במהלך הקריירה הטלוויזיונית שלה  נופלים אחד אחד. "כל כלב בא יומו", הכריזה גדעון, כאשר על פי השמועות היא שלחה מסר ישיר לאביעד קיסוס וטל ברמן, לאור הפרסומים על ירידת תוכניתם המשותפת ברדיו אחרי כ-20 שנה.

רגע אחרי שסגרה חשבון, התייצבה אתמול גדעון כשהיא לבושה בצניעות יחד עם בעלה חילי סורוצקין באירוע לציון 100 שנים להיווסדו של בית הכנסת הגדול בתל אביב בהפקתו של יצחק ראשי. באירוע פגשה גדעון את הרב ישראל מאיר לאו, שחיתן אותה ואת בעלה, היא התרגשה והזילה דמעות של אושר.

קורין גדעון וחילי סורקין (צילום: אור גפן)
קורין גדעון וחילי סורקין (צילום: אור גפן)

כמו כן, הבוקר הגיבו ברמן וקיסוס לתגובתה של גדעון בציניות אבל עם מסר נוקב וקשה: "אנחנו יכולים להבין שהיא כועסת עלינו או שונאת אותנו, זה ממש בסדר כי כן לאורך השנים דברים שהיא עשתה ואנחנו מגיבים לדברים שקורים, גרמו לנו גם ללעוג לה פעמים רבות. היא נראית זורחת מאושר, שמחה ואפילו הערכתי את זה קצת שהיא חיכתה לרגע ולא שכחה, ולא עשתה את הדבר הזה שנקרא 'יצאה גדולה' והתעלמה, היא תבעה את ליטרת הנקמה שלה. ברגע הזה כאילו לדרוך על החלש, צריך ל'התרכז בטוב להתאזר בסבלנות והיקום יטפל בכולם.  יקום מאוד ספציפי שבמרכזו נמצאת השמש קורין גדעון שהכל מתרחש סביב צרכיה ובשליחותה של קורין גדעון".