השחקנית המבטיחה נאיה בינשטוק רק בת 22 ויש לה רזומה נאה, לאחר שכבר הספיקה לככב בתפקידים ראשיים בסדרות "הפלמח" לצד יעל שלביה ועומר חזן ועליו זכתה בפרס "האקדמיה לטלוויזיה לנוער" לשחקנית הראשית הטובה ביותר, ולצד יהודה לוי ונועה קולר בדרמה האיכותית "ריקוד האש".

כעת בינשטוק רושמת "וי" נוסף לרזומה שלה בתעשיית הבידור וקוטפת קמפיין דוגמנות ראשון, כשנבחרה לשמש שגרירה של מותג התכשיטים הבינלאומי "Pandora" והצטלמה לקמפיין ראשון לרגל הוולנטיין דיי. נאיה מצטרפת לשגרירת המותג הקיימת של המותג, הזמרת המצליחה אודיה. 

נאיה בינשטוק ורן מושיוב מדגמנים זוגיות מול המצלמות 

נאיה בינשטוק (צילום: בק סטייג DMWA)
נאיה בינשטוק (צילום: בק סטייג DMWA)

אם אתם חושבים שהכל סוגה בשושנים אצל השחקנית המבטיחה, אז נספר לכם שהזוגיות הפוטוגנית שלה עם שחקן רן מושיוב, איתו יצאה במשך שנה וחצי, הסתיימה לפני כחודש. בינשטוק שהתגוררה יחד עם מושיוב ארזה מזוודה וחזרה לבית אימה ברמת השרון. אלא שבניגוד לכל זוג שנפרד ופשוט מתנתק, השניים יצטרכו להפגין מקצועיות ולהמשיך לשחק זוג בהצגה "את שאהבה נפשי" בתיאטרון הלאומי הבימה. לא רק זה, בקרוב תעלה עונה רביעית לסדרה המצליחה "מקיף מילאנו", שם השניים הכירו והפכו לזוג, וגם שם יצטרכו לראות אחד את השני על סט הצילומים. האם זה יוביל לקאמבק של השניים? ימים יגידו.

נאיה בינשטוק, רן מושיוב (צילום: רפי דלויה)
נאיה בינשטוק, רן מושיוב (צילום: רפי דלויה)