אנה זק מתהפכת מהבטן לגב כדי לשזף כל חלקה טובה בגופה בחופשה חלומית בתאילנד, שהגיעה רגע אחרי הפרידה מרועי סנדלר ואליה השניים היו אמורים לטוס יחד. כעת גם האקס הטרי לא מוותר על חופשה כדי להירגע מכל התקופה האחרונה. סנדלר שעזב את הדירה המשותפת עם זק ועבר להתגורר בבית אימו, ארז את חפציו והתייצב אתמול בשדה התעופה בן גוריון.

סנדלר טס הלילה לחופשת גברים בלוס אנג'לס יחד עם חברו הטוב, הדוגמן ברק שמיר. כל זה קורה שעות ספורות אחרי שהשיק את הסינגל החדש שלו ״שמועות״, שיצא ממש בסמוך לפרידה ובאופן מפתיע גם נשמע כאילו עוסק באנה זק ובמשבר שחוו השניים, כשנכתב בין היתר: "מה עשית מהומה? תחזרי למאמא".

אנה זק, רועי סנדלר (צילום: שוקה כהן)
אנה זק, רועי סנדלר (צילום: שוקה כהן)

השיר אומנם נכתב והוקלט עוד לפני הפרידה, אבל מקורב לסנדלר מסר ל-TMI: ״הוא כתב את השיר הזה במהלך השנה האחרונה. הוא היה אמור להוציא אותו כבר כמה פעמים אבל בסוף לא הוציא אותו. דווקא עכשיו עם כל מה שהוא עובר, המילים משקפות הכי טוב את התקופה שהוא עובר. כן, זה נשמע כאילו זה נכתב על אנה, אבל כמו כל שיר הכל נכתב בהשראת החיים". מקורב אחר לסנדלר מסר ל-TMI: ״זאת תקופה מורכבת לשני הצדדים כמו כל פרידה וכל אחד מהם מתמודד עם זה בדרך שלו. רועי נמצא כרגע בתקופה של יצירה והוא משקיע את כל כוחותיו וזמנו בזה".