הריאליטי המצליח "המירוץ למיליון" לא שודר תקופה ארוכה עקב הפסקת הצילומים בתקופת הקורונה, מכיוון שגבולות רבים היו סגורים והחליטו בהפקת התכנית להקפיא את הפורמט עד יעבור זעם. אלא שבזמן הזה ערוץ קשת 12 רכשו את זכויות השידור של הריאליטי המצליח וברשת החליטו לרכוש זכויות של פורמט חדשני שטרם שודר בישראל.

השאלה הגדולה שעמדה על הפרק היא האם המנחה המזוהה עם התכנית, רון שחר, ישמור על תפקידו ב"מירוץ למיליון" או שאולי בקשת 12 יעדיפו להתחדש במנחה אחר. בערוץ רשת 13 העדיפו להיפרד מרון שחר וליהקו לאותו התפקיד בריאליטי החדש את השחקן עוז זהבי. אלא שבשבוע שעבר החלו להיערך אודישנים לתפקיד המבוקש של מנחה הפורמט, ובין היתר נבחנו גם נשים לתפקיד, כפי שפרסם לראשונה ערן סויסה.

המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)
המירוץ למיליון אולסטארס (צילום: צילום מסך)

בבדיקה של TMI טענו בקשת 12 כי שום דבר עדיין לא סגור, וכי ייתכן שרון שחר יקח חלק בבית החדש של "המירוץ למיליון". מטעמו של שחר, שגילה כמו כולם את הבשורות דרך הפרסומים, נמסר כי לא פנו עליו עדיין וכי הוא ישמח להישאר המנחה של הריאליטי המצליח. ב-TMI לא רוצים להישמע פסימיים, אבל לדעתנו אם לא פנו אליו עד עכשיו, זה כנראה כבר לא יקרה. אנחנו מוכנים לייצר פורמט חדש במיוחד עבורו. 

רון שחר (צילום: עדי אורני)
רון שחר (צילום: עדי אורני)