הזוג המלכותי והיציב של תעשיית הבידור בישראל, גיא זוארץ ויעל בר זוהר, שצולחים שנים רבות יחד בהן המנחה טס מדי שנה לצילומים של חודשיים באיים הטרופיים של "הישרדות" התאהבו כידוע כשהופיעו יחד על הבמות עם המחזמר "מרי לו", שזוכה בימים אלו לחידוש. אלא שלא הרבה יודעים את מה שבר זוהר חשפה היום (רביעי) ברשתות החברתיות. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בר זוהר סיפרה כי מי שגילה אותה בעצם ועודד את זוארץ להתחיל איתה, היה בכלל אבא שלו ניסים. בר זוהר סיפרה: "לא הרבה יודעים אבל לפני הרבה שנים כשהייתי עוד בתחילת הדרך ומנחה בערוץ הילדים היה לי מופע עם רקדניות שהופעתי איתו בכל הארץ. פעם אחת ביפו (ולפני ההופעה שלי) הופיע בחור צעיר בשם גיא זו-ארץ במופע אחר. אבא שלו ניסים בא לבקר אותו מאחורי הקלעים ונכנס בטעות לחדר שלי ואמר: 'שלום ילדה יפה', והלך. את גיא באותו היום לא פגשתי".

גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"כעבור שנים גיא הצטרף לעונה הרביעית או חמישית של ״רמת אביב ג'״ והיה סופר מתלהב יחסית אליי, שהייתי כבר מותשת מכל האירוע הזה ובעיקר הייתי עסוקה בלבקש שוקולד בימי הצילום הארוכים ולרצות לסיים אותם.. באותה תקופה אבא של גיא תמיד היה שואל אותו 'מה עם יעלי? למה אתה לא מתחיל איתה?.' אבל גיא.. התבייש ולא קלט!! וכך היקום סידר לנו גם להיפגש שוב ולשחק ביחד במחזמר ״מרי-לו ״ כדי שיקלוט שאני אהבת חייו. בקיצור, אתמול אבא של גיא הזכיר לי את זה, ודיברנו על זה שבתכלס הוא זיהה אותי ראשון. מדהים לא?".

גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: קלאב מד פינהולו וילהס מלדיביים)
גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: קלאב מד פינהולו וילהס מלדיביים)