מלכת היופי במיל' רוית אסף הייתה בחופשה בטורקיה כשרעידת האדמה הקשה גבתה עשרות אלפים של חיי אדם שמצאו את עצמם תחת ההריסות. למזלה של אסף ובעלה הם נפשו באיסטנבול, שלא הייתה חלק ממוקד הרעש. אלא שהם נאלצו להיתקע בטורקיה ימים נוספים בגלל הסופה ברברה שגרמה לביטולי טיסות.

אתמול (רביעי) אחרי ימים של אי ודאות הם עשו את דרכם ארצה וכעת אסף קולטת איזה נס גדול אירע לה. ״טורקיה ינואר 2023. אתמול, בעודנו ממתינים בשדה באיסטנבול אחרי יומיים של דחיות וביטולי טיסות, רציתי להעלות את התמונות האלה (שאגב צולמו יומיים לפני אסון רעידת האדמה), ולרשום מין פוסט מסכם כזה על חוויותינו באיסטנבול והאמת שפחדתי להעלות, כאילו משהו בתוכי אמר לי: 'חכי עם סיכומים, תגיעי לארץ בשלום ואז'".

רוית אסף (צילום: אור גפן)
רוית אסף (צילום: אור גפן)

אסף הוסיפה וכתבה: "לפני כמה שעות נחתנו, אנחנו בבית תודה לאל וזה הרגע שפתאום נופל לי האסימון איזה אסון היה במדינה שבה היינו ואם חלילה זה היה מגיע לאזור שלנו, וכמה הרוגים וכמה פצועים וכמה ילדים יתומים וכמה משפחות שאינן. אלוהים איזה אסון. אז מה זה כבר טיסה שבוטלה או איזה נהג מונית שכייס אותנו או שעות מורטות עצבים בהמתנה בשדה? תודה אהובים על כל ההודעות, הדאגה והאהבה שלכם. זה לא מובן מאליו, זה מסביר כמה אנחנו עם ישראל אחד ומאוחד, ולא משנה איפה נהיה בעולם, כשמשהו קורה, אנחנו דואגים ואנחנו גם יוצאים לעזור. שרק נהיה בריאים, שמשלחת החילוץ תחזור בשלום הביתה, שאלוהים ישמור על כולנו״.

רוית אסף (צילום: דנה קופל)
רוית אסף (צילום: דנה קופל)