האמא הטרייה ומלכת היופי בדימוס, טיטי איינאו, חשפה בסוף השבוע כי סובלת מהתקרחות לאחר לידת בנה הבכור, דוריאן יאיר רפאל. איינאו כתבה ברשתות החברתיות: "לא ידעתי אם לשתף אבל זה מלחיץ ואני רוצה לשמוע מה הפתרון הכי טוב! העיגול הזה שאתם רואים כאן הוא קרחת או התקרחות שצצה לי ממש בשבועות האחרונים".

כעת איינאו משתפת בסוגיה נוספת מעולמה החדש כאמא, כששיתפה בתמונה שלה בחזייה ותחתונים וכתבה: "התקלחתי וצילמתי את התמונה בגלל ההתקרחות, ואז קלטתי שאני עם חזייה ותחתונים ופתאום מצאתי את עצמי שואלת: 'זה בסדר להעלות את התמונה הזו? לפני כמה ימים הבן של באבי (עמית) שיתף אותי שאחת הבנות בכיתה אמרה לו שיש תמונה שלי בלי בגדים שהיא ראתה וניסתה להציק לו. ישר התכווצתי, עזבו את זה שאין לי תמונות כאלה, אבל העובדה שאני דוגמנית וכן יש לי תמונות "חשופות", כי זו הבחירה שלי וזו העבודה שלי ואני שלמה עם זה אבל פתאום זה הכה בי שיש לי ילד אומנם לא ילדתי אבל עכשיו אני חלק מחייו והוא צריך להתמודד עם שאלות שקשורות בעבודה שלי".

טיטי איינאו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טיטי איינאו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"ומה עם הבן שלי ישיש מצב שיציקו לו כי אמא שלו דוגמנית ויש לה תמונות ובאינטרנט, לא כמו של אימהות אחרות. איך אני מסבירה את זה שזה בסדר שיש לאמא כאלה תמונות? הרי השאלות הללו לא היו נשאלות אם הייתי האבא בסיפור. עמית הוא ילד בוגר ומדהים והתמודד עם זה מעולה אבל זה השפיע עליי. פתאום קלטתי שקשה לי לעלות תמונה כזו. עצרתי ואמרתי: 'זו אני!'. העולם צריך לקבל את זה שיש נשים שמתלבשות ככה ומרגישות נוח לא בגלל הגוף, אבל מרגישות שלמות עם הבחירה שלהן ולהציג את עצמן בצורה כזו בלי שזה יפגע בעובדה שהן אימהות ונשים חזקות. יתרה מכך, אני אחנך את הבן שלי להסתכל מעבר לבד שהאדם לובש ומעבר לצבע שלו ומעבר לאמונה שלו. אנשים הם סך הכל בשם ודם, לכולנו אותם חלקים פנימיים ולכולנו מגיע את ההזדמנויות, נקודה", כתבה איינאו.

טיטי איינאו (צילום: ניר פקין)
טיטי איינאו (צילום: ניר פקין)