סיימון לבייב, המוכר לכולנו כ"נוכל הטינדר", לא עוצר לרגע. הבוקר פסק בית משפט "השלום" בפתח תקווה על צו הרחקה הדדי לסיימון והאקסית לקייט קונלין המורה על מניעת הטרדה מאיימת שאוסר על שני הצדדים להטריד, לאיים או ליצור קשר זה עם זה ל-180 הימים הבאים. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קייט קונלין, סיימון לבייב (צילום: צילום מסך קשת 12)
קייט קונלין, סיימון לבייב (צילום: צילום מסך קשת 12)

הפרשה החלה בדרישה של קונלין לפני כשבוע לצו הרחקה כנגד לבייב, בטענה שהוא יתר איתה קשר, שעליו התבשר נוכל הטינדר דרך גופי התקשורת. במקביל שלח עורך דינו של לבייב בקשה לבית המשפט לצו הרחקה לאקסית המפורסמת והבוקר קיבל בית המשפט את הבקשה ופסק על צו הרחקה הדדי. "לנוכח האמור בבקשות שהגישו הצדדים לבית המשפט, ולנוכח הסכמתם ההדדית למתן צו, ניתן בזאת צו מניעת הטרדה מאיימת", נכתב במסמך המשפטי.

צו הרחקה בין סיימון לבייב לקייט קונלין (צילום: פרטי)
צו הרחקה בין סיימון לבייב לקייט קונלין (צילום: פרטי)

אם לא די בכך, בסופ"ש האחרון פקד לבייב את תחנת משטרת ישראל בתל אביב, והגיש תלונה נגד בן זוגה הטרי של קונלין, עלי רשיד, בגין איומים והטרדה. כמו כן, זו לא התלונה הראשונה של לבייב נגד רשיד, שכן לטענתו בן זוגה הנוכחי של קונלין מטריד אותו תקופה ארוכה ומנסה לגרום לו להסיר את התביעה שהוא צפוי להגיש נגד בת זוגו. 

מסיימון לבייב נמסר ל-TMI: "אנשים לא יכולים לבוא ולהמציא האשמות וסיפורים ולהשתמש בבית משפט בשביל לקדם את עצמם תקשורתית. בימים הקרובים תוגש תביעה נגד קונלין בגין לשון הרע ודיבה, הזוי כמה אנשים ילכו רחוק בשביל פרסום. שימצאו חיים וישכחו ממני. לא מספיק הקשר איתה היה רעיל. אני מברך על החלטת בית המשפט, ואני מקווה שהפעם היא ובן זוגה בשליחותה יפסיקו להטריד אותי ואת מקורביי".