אמש (מוצ"ש) שודר הפרק האחרון לפני האיחוד בעונה הנוכחית של "הישרדות", בו הודחה המשתתפת ירדן זוהר. בתום הפרק שודרה כמדי פעם התוכנית "הדוח היומי", בה מתיישבים השורדים כחברי פאנל ומספרים על הרגעים מתוך האי. הפעם, ויכוח סוער התלהט בין השורדות דורין דותן וחברתה לשבט גל רובין, באופן כזה שלגמרי יצא מפרופורציות. 

דורין דותן VS גל רובין (צילום: באדיבות רשת 13)

במהלך הדיון הלא מאוד מכבד הזה נזרקו הערות קשות מצידה של דותן כלפי רובין, ביניהן היא תקפה אותה והטיחה בה: "הייתה לה קירבה אחרת עם טל, שחצתה בעיני את הגבולות הטובים והנעימים", "אף אחד לא בקשר איתך, תעשי חשבון נפש", "את לא תשרדי את התעשייה הזאת דקה" והמשפט ששבר את גב הגמל - "את תמיד תישארי חתולת רחוב". 

בעקבות השידור העלתה רובין סטורי בעמוד האינסטגרם שלה בו כתבה: "אין לי מילים. לא בא לי להשקיע בזה אנרגיה. אף אחד לא יכול לזלזל באינטליגנציה של הקהל בבית", ככל הנראה ברמיזה לדותן. בהמשך, כשהוויכוח בין שתי השורדות הפך לוויראלי גם ברשתות החברתיות, התייחסו משתתפים נוספים של העונה למתרחש, ביניהם השורד סהר כהן שכתב: "בושה! בושה! בושה! מה זה אם לא חרם? מה זה אם לא ביריונות?".

גל רובין VS דורין דותן  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל רובין VS דורין דותן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סהר כהן על הריב בין גל רובין ודורין דותן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סהר כהן על הריב בין גל רובין ודורין דותן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשסף הרתיחה הגיע לשיאו, לדותן לא נותר אלא להביע חרטה על הדברים שאמרה ושיתפה סטורי קצר ולעניין בו היא כתבה: "אני מתנצלת מעומק ליבי על המילים שבחרתי. החוויה במשחק מאוד אמוציונלית ומאתגרת, לטוב ולפעמים גם לרע, ואני מתנצלת על כך". 

דורין דותן מתנצלת בפני גל רובין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דורין דותן מתנצלת בפני גל רובין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)