סערת המשפיעניות עולה מדרגה ולאחר הריב הסוער בין הפודית דניאל עמית למנחה מעיין אדם, כשהאחרונה התפארה בקופונים עם הנחות הכי גבוהות ועמית בתגובה יצאה עליה שלא ככה מתנהלים מול הקולגות לתחום ההשפעה ברשת, הגיעה דורין אטיאס ותקפה את כל המשפיעניות באשר הן, שלטענתה מתעסקות בזוטות ולא בנושאים החשובים באמת. כעת, אדם ששמרה על שתיקה בכל הנוגע לתקיפת דניאל עמית נגדה, החליטה להגיב בתכניתה יחד עם דנה גרוצקי "מדברות על זה" המשודרת בקשת 12.

אדם תקפה חזרה את אטיאס ושלחה מסר מפייס עם עלה של זית לעמית. "חשבתי על זה ואמרתי שאני לא רוצה לענות מהבית, ואני רוצה לחשוב מה אני רומה להגיד. המגמה הזאת שבה נשים מטילות מום באחרות כשהן קמות בבוקר קבל עם ועדה והן באות למהות, לאישיות ולקריירה או לבחירות של מישהי אחרת כדי להאכיל את התקשורת, זה לא סמל לאומץ ציבורי. זה רק להיות עוד טוקבקיסטית רק עם מיקרופון גדול".

מעיין אדם משיבה אש לדורין אטיאס ושולחת מסר מפייס לדניאל עמית (באדיבות קשת 12)

"דורין אטיאס התפרנסה כל חייה מלהשפיל אנשים על איך שהם נראים ועכשיו היא "אקטיביסטית" ומשפילה אנשים על מה שהם עושים. זה היה מניפסט של בורות, כי בזמן שהיא חילקה דרקונים אני שיררתתי בצה"ל שנים, ובכנסת ובממשלה ובתקשורת וגם באינסטגרם אני משררת ציבור. החל מקידום נושאים כמו שימור פריון שמציל חיים, דרך המלחמה במטרידן מסוכן ועד יצירת מועדון צרכנות שמשפיע על כלכלת בית של המון משקי בית ואני גאה בזה. למה בכלל שנערער אחת על השנייה כל הזמן? בואו נעשה הפוך. ואני אתחיל, דניאל עמית".

דורין אטיאס (צילום: רפי דלויה)
דורין אטיאס (צילום: רפי דלויה)

"היא מוכרת קרמים אבל מוכרת גם ערכים שהמון נשים צמאות להן, כמו לא לפחד מאוכל ולא להתעסק במשקל. היא עיצבה בגדים במידות גדולות והקלה על הרבה נשים שלא מוצאות כאלה ברשתות. תאהבו או לא, היא אומרת את מה שהיא חושבת, באופן לא מנומס ולא מתנצל, היא משדרת כוח והיא מיוחדת, עובדה - המון אנשים עוקבים אחריה. היא כנראה עושה להם משהו טוב. אז אני לא מסכימה עם מה שהיא אמרה עליה או עם התפיסה שלה אבל אני מעריכה אנשים כמוה. תמצאו את היופי באנשים שמולכם, בכולם יש יופי, חמש דרקונים לדניאל עמית". 

דניאל עמית (צילום: גילי אלגבי)
דניאל עמית (צילום: גילי אלגבי)