השחקנית העולה, נועם לוגסי, ששיחקה בעונה השנייה של "המפקדת" ובסדרות "ההרמון" ו"בתולות" עושה צעד מפתיע בקריירה שלה וכעת היא הופכת למרצה ולא סתם, מרצה בסגל "בית הספר ללימודי המשך של הטכניון". לוגסי שיש לה עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, ולמעלה מ-100 אלף חשיפות, תרצה בקורס "מנהלי קמפיינים בשיווק דיגיטלי" של בית הספר ללימודי המשך בטכניון בקמפוס שרונה בת"א, בנושאי "שיווק דיגיטלי" ו"שיווק משפיענים ושיתופי פעלה", והיא תעשה זאת על רקע הניסיון שלה בתחום.

לשחקנית, שעוד לפני שהפכה לאחת השחקניות המצליחות בישראל, יש עבר עשיר כמנהלת רשתות חברתיות ודיגיטל בחברות שונות, עם ידע רב בניהול קמפיינים מהצד של המשפיענים, וכמגייסת עסקים לשיתופי פעולה שונים. "אני מאוד מתרגשת להצטרף לסגל מרצי בית הספר ללימודי המשך בטכניון, לצד המומחים המובילים שמלמדים שם", אמרה לוגסי השבוע.

"אשמח לתרום מהידע שרכשתי בתחום, הן כשחקנית, והן בעבודותיי הרבות בתחום, ואני כבר חסרת סבלנות לפגוש את הסטודנטים בקורס שיתחיל במרץ". אור סגלוביץ, המנהל האקדמי של קורס "מנהלי קמפיינים בשיווק דיגיטלי": "התרשמנו מאוד מהידע המדהים שיש לנועם בתחום, ואין לי ספק שהסטודנטים ילמדו ממנה רבות. אני מאחל לה הצלחה רבה".