הדוגמנית והשורדת מאיה קיי חזרה מחופשה חלומית עם בן זוגה טל מורד היישר לטראומה קשה ואובדן כואב, כשאיבדה הלילה את כלבתה האהובה שנדרסה למוות. זה קרה בדיוק כשחזרה ארצה מהחופשה בה הספיק למלא מטענים ומצברים.  

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מאיה קיי איבדה את הכלבה שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה קיי איבדה את הכלבה שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קיי, שכבר עברה לא מעט דברים קשים בהתמודדות על האי, מתקשה להתמודד עם האובדן הכואב ביותר שלטענתה חוותה בחייה, ושיתפה את עוקביה: "אתמול נחתי בעשר בלילה אחרי השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים, אני בתקופה קשה, התוכנית, העבודה הלחץ. הכל בלבל אותי, החופש חיזק אותי.  אמא שלי הגיעה לאסוף אותנו עם הכלבות שלי, הייתי ככ מאושר כי מי שמכיר אותי יודע שזה חלק בלתי נפרד ממני, זאת אני הכלבים שלי".

בהמשך סיפרה: "עצרנו את האוטו ברחוב שלי, לקחתי 5 שקיות גדולות ואת בלה ונינה ברצועות. פתחתי את שתי הדלתות ושחררתי אותן מהרצועה. לשנייה אחת שלא הסתכלתי נינה הפודלית שלי אצה החוצה. תוך דקה עפתי החוצה, חשכו עיני, ראיתי שחור ואיבדתי הכרה, כשראיתי אותה כבר על הכביש".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

הכלבה של מאיה קיי נדרסה למוות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הכלבה של מאיה קיי נדרסה למוות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני מרוסקת, לא מצליחה לדבר או לכתוב, חזרתי לחושך ולטראומה לכל החיים. מי שדרס אותה ברח, והשאיר אותה שם ללא רוח חיים. בחיים לא חשבתי שניפרד ככה, אני מרוסקת ומשתגעת, שורף לי כל חלק וחלק בגוף. את אהבת חיי ולנצח אזכור אותך".