מחזרים רבים לאשת העסקים ניקול ראידמן בת ה-36 שמסרבת לחיזורים ונשארת בינתיים רווקה. זה התחיל במחזר צרפתי בשנות הארבעים לחייו, אמיד מאוד, מיליארדר ליתר דיוק, שחיזר אחרי ראידמן כמו בסרטים ואפילו הזמין לה רכב מסוג למבורגיני. אלא שהוא נענה בשלילה לחיזוריו הרומנטיים וראידמן סירבה לקבל מתנה צנועה בשווי של 3.5 מיליון ש״ח. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

זה המשיך לאיש עסקים ישראלי מצליח בשם תומר פינטו, בעלים של שבע חברות בקבוצת TM TEAM - חברות בנייה בצפון הארץ, שבין יתר עסקיו מחזיק גם בחברת הפקות ״CT הפקות״. פינטו חיזר בג׳נטלמניות אחרי ראידמן, הוא אפילו טס לדובאי לחגיגות יום הולדת והביא עמו מתנה יוקרתית במיוחד, כיאה לג׳נטלמן אמיתי אך גם הפעם ראידמן סירבה לחיזוריו מסיבה לא ידועה. כעת מחזר טורקי שבמשך שנה וחצי מתעקש לכבוש את ליבה של ראידמן בהתמדה ולא מפסיק, חוזר לתמונה עם מחווה רומנטית לכבוד יום האהבה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

איש העסקים העונה לשם אמיד טאס בן ה-35, ממוצא טורקי שמתגורר בדובאי ובעלים של חברת יהלומים ושעוני יוקרה ויזם נדל״ן. לכבוד הולנטיין דיי שנחגג היום ברחבי העולם, שלח לה טאס זר פרחים מוגזם. האם היא תשבר? אנחנו כאן כדי לעדכן בכל התפתחות מעניינת. 

מטעמה של ניקול ראידמן לא נמסרה תגובה.

View this post on Instagram

A post shared by Omid (@00miid)