בשבוע שעבר דווח כי הדוגמנית שלומית מלכה, המתגוררת בארה"ב בשנה האחרונה, קטפה קמפיין גדול ותשמש פרזנטורית לרשת הרהיטים קאזה. מלכה נכנסת לנעליה של רותם סלע ששימשה פרזנטורית למותג הרהיטים בשלוש השנים האחרונות, אך בחברה החליטו להחליפה. זאת, לאחר שסגרה קמפיין בלעדי עם בנק דיסקונט, וברשת חיפשו דמות שתייצג רק אותם ולא תהיה מזוהה עם קמפיינים ומותגים נוספים.
בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
אם חשבתם שהדרישה לבלעדיות למותג הביאה הצעת שכר גבוהה יותר לפרזנטורית החדשה שלהם, תחשבו שוב, כי מלכה סגרה עם החברה חוזה לשנתיים, בתמורה קיבלה תשלום על סך של מיליון שקלים, כשעלות הכוללת של הקמפיין הוא 30 מיליון שקלים. על פניו מדובר בתשלום מכובד אלא שכעת מתברר שסלע הפרזנטורית הקודמת קיבלה מיליון וחצי שקלים עבור חוזה של שנתיים, כלומר בחצי מיליון שקלים יותר ממלכה.