מדי שנה בתאריך ה-14 בפברואר חל בכל רחבי העולם יום האהבה הבינלאומי, בזכותו לזוגות המאוהבים ישנה הזדמנות לעצור ולהפגין את רגשותיהם לאחד או האחת שליבם בחר. חלק מהנאהבים זכו לקבל זר פרחים מושקע, חלק הסתפקו בברכה מרגשת ואחרים השתפכו בפוסטים גרנדיוזיים שמעידים על סיפור האהבה הגדול בחייהם. 

הוונדרוומן שלנו, גל גדות, שיתפה הבוקר פוסט בוא היא אוחזת זר פרחים שקיבלה מבעלה ירון ורסנו לרגל הוולנטיין וכתבה: "השנה אנחנו מעבירים את הוולנטיין בנפרד, מה שגורם לי להעריך את כל מה שיש לנו אפילו יותר. אני אוהבת אותך, אתה האחד והיחיד שלי". כמוהה ריגשו אותנו גם הזוג הנוצץ של בית "האח הגדול", שחף רז וטליה עובדיה, שבירכו אחד את השנייה. "את הבית שלי, העתיד שלי, כל מה שביקשתי וכל מה שאי פעם ארצה", כתב שחף, בעוד טליה החזירה: "אוהבת אותך יותר ממה שמילים יוכלו לתאר". 

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

View this post on Instagram

A post shared by Shahaf Raz (@shahaf_raz_)

טליה עובדיה מברכת את שחף רז לוונטיין  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
טליה עובדיה מברכת את שחף רז לוונטיין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאיה ורטהיימר הצליחה להפתיע אותנו בפוסט מרגש, אליו צירפה לקט תמונות עם בן זוגה אסף זמיר והצהירה: "אהבת אמת היא כשאתה לא מצליח להירדם כי המציאות שלך טובה מחלומותיך", וכמוהה פרסמה גם עדי בוזגלו ברכה לבעלה אסי בוזגלו: "יום האהבה זה רק עוד סיבה להגיד לך כמה אני מטורפת עליך, אוהבת אותך אהבת אמת, כזאת שאוהבים ילדים!". 

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עדי בוזגלו מברכת את אסי לוולנטיין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי בוזגלו מברכת את אסי לוולנטיין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ואיך אפשר בלי לירן שטראובר, שבירך את אשתו הטרייה טל טלמון וכתב: "כל פעם מחדש שואל את עצמי האם צריך את יום האהבה בכדי להזכיר לנו לאהוב? וכל פעם מגיע לאותה המסקנה תאהבו תמיד בכל יום כל היום". וההפתעה של היום - מרב מיכאלי, שהפתיע במהלך רומנטי לבן זוגה ליאור שליין וכתבה: "אהוב לבי ואני, באנו להילחם על המדינה. יום האהבה מתערבב באהבת המדינה והארץ".