אמש (שלישי) הפתיע כתב הדתות של חדשות 12 יאיר שרקי את עוקביו כשיצא מהארון בפוסט מרגש ופרסם באומץ רב שהוא אוהב בנים. ״אני אוהב בנים. אוהב בנים ואת הקדוש ברוך הוא. וזה לא סותר וגם לא חדש. אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי. רק שעכשיו לא רק אני יודע אלא גם אתם״. עוד כתב: ״את ההתנגשות שבין ההעדפה המינית הזאת לבין האמונה אני חי כל הזמן. יש כאלה שפתרו לעצמם את הקונפליקט בכך שאין אלהים, אחרים מסבירים שאין הומואיות. מבשרי אני יודע ששניהם קיימים. ואת הסתירה הזאת אני מנסה ליישב בתוכי בכל מיני דרכים. אלו דברים שבין אדם למקום".

התגובות לא איחרו להגיע ביניהם של ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, שכתב: "שולח לך חיבוק, על האומץ, על הרגישות, על היושר הפנימי. ריגשת היום המון אנשים, הבאת טוב לעולם, לימדת אותנו שיעור באומץ". בני גנץ כתב: "שרקי, ריגשת מאוד. קום תהיה כל מה שבא לך". חברת הכנסת מרב מיכאלי כתבה: "זה טקסט כל כך יפה וכל כך נוגע. תודה לך שנתת אותו לכולנו. זאת לא הפעם הראשונה שאתה משמיע קול אמיץ. לך בכוחך זה והושעת רבות ורבים". נפלתי בנט כתב: "אוהב אותך אח יקר. וגאה בך מאד". שר התרבות הנכנס מיקי זוהר כתב: "אני בטוח שגם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך".

יאיר שרקי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)
יאיר שרקי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)

כתב חדשות 12 ערד ניר כתב: "הרבה אור הפצת כאן, יאיר, כמשמעות השם שנתנו לך הוריך מולידך. מאיר את האמת שלך. יתכן שיהיו בין יקיריך ואוהביך מי שיתקשו להבין או להכיל בהווה אבל הם יתאוררו. כי הם אוהביך ואתה, יאיר, תאיר. אין כמוך. מאחל ומשוכנע שתקים משפחה לתפארת".  גם אדוה דדון, הקולגה שלו למהדורה חדשות 12, חיזקה את שרקי וכתבה: ״קחו שיעור באומץ ותעצומות נפש ורגישות וקראו את המילים הנוגעות ללב של שרקי. אוהבת אותך ואת הקדוש ברוך הוא שהביא אותך לעולם, זכות לעבוד לצידך״. הקולגה לערוץ המתחרה, איילה חסון, כתבה: "יאיר מעריכה את האומץ שלך להיות מי שאתה. חיבוק גדול".

הקומיקאי ישראל קטורזה כתב: "שרקי תודה על מילים שנגעו בלב ותודה על התקווה החזרת בהמון אנשים את האמונה שיושר נותן חיים מאושרים ומלאים. כתבת תפילה חדשה". חבר הכנסת לשעבר אביר קארה כתב: "מרגש, אוהבים אותך שרקי. כושר ביטוי מדהים כל מילה נוגעת, יכולות שיש רק לאנשים עם לב ענק. בתוך כל הטירוף תודה לך על רגע מעורר השראה".

יאיר שרקי (צילום: הדס פרוש פלאש 90)
יאיר שרקי (צילום: הדס פרוש פלאש 90)