השדר הוותיק יגאל רביד, מבכירי רשות השידור לשעבר, שחי ופועל כבר מספר שנים בלוס אנג׳לס, עומד להינשא לבן זוגו, ד״ר לפסיכולוגיה, מלח הארץ. מספר חברים הוזמנו למסיבה בקיץ במדבריות נבדה.

רביד, מזל טוב.
“תודה על ההתעניינות. נחגוג רק עם כמה חברים ב'ברנינג מן' ב־50 מעלות חום. מקווה שנשרוד לספר".

יגאל רביד (צילום: 100FM)
יגאל רביד (צילום: 100FM)

ליאורה מאחלת מזל טוב לעיתונאית ״הארץ״ לי ירון, שהתחתנה עם לא אחר מאשר זוכה הפוליצר ג׳ושוע כהן, שקיבל את הפרס היוקרתי בחודש מאי האחרון על ספרו “הנתניהוז". “כמעט בטעות ראיינתי את ג׳וש בחודש מאי", שיתפה ירון בחשבון הטוויטר שלה. “לא קראתי את הספר. קפצתי לשמוע הרצאה שלו עם בני ציפר, כי במוסף 'גלריה' רצו ציטוט שלו. בערב האגבי הזה בירושלים נולדה האהבה הגדולה ביותר שידענו מימינו. לאחרונה עיריית ניו יורק הכריזה עלינו כבעל ואישה, ובקרוב נחגוג חתונה בישראל".

מיליארדר ההייטק, איל וולדמן, שממדר את ליאורה ממענה לשאילתות, ישמח בוודאי לדעת שהחברים שאותם אירח בבקתת הסקי שלו, חזרו ארצה שמחים ומרוצים וגם הביעו את התפעלותם ותודתם באינסטגרם. מדובר בבקתה צנועה באתר הסקי היוקרתי בקורשבל בצרפת, בסמוך לגבול עם איטליה. בין המחליקים המרוצים היו הילה ורני רהב, רג'ין ומושיק גנזי, אורלי שרם ובן הזוג ראובן, ויעל, הבת של איציק שרם, ורון סנטור.

איל וולדמן (צילום: שרון אברהם)
איל וולדמן (צילום: שרון אברהם)

השחקן שלמה וישינסקי קיבל הודעה מרגשת מראש עיריית ת"א, רון חולדאי, שבחר להעניק לו את התואר יקיר ת"א.

וישינסקי, יקיר העיר?
“מודה לכולם, זה באמת מרגש".

שלמה וישינסקי (צילום: אריאל בשור)
שלמה וישינסקי (צילום: אריאל בשור)