רגע אחרי שנחשף בתוכנית הטלוויזיה “הזמר במסכה", הסיר דודו פישר את כל המסכות והמריא לתפוח הגדול. זאת בעיצומן של החזרות בתפקיד הראשי למופע ״קרליבך חי״ בתיאטרון היידיש. פישר יוצא לסיבוב הופעות בן שבועיים, שבמסגרתו ישתתף בשתי הקרנות חגיגיות של סרט דוקומנטרי, שאותו הוא מלווה כקריין, בפסטיבלי סרטים בשיקגו ובבוקה רטון בפלורידה. הסרט הוא על שואת יהודי לטביה.

פישר, החיים מתחילים בגיל 80?
“עדיין לא התחלתי".

דודו פישר (צילום: אריאל בשור)
דודו פישר (צילום: אריאל בשור)

הזמרת והשחקנית מיכל שפירא, שהזילה הרבה דמעות בזוגיות המרגשת עם אורי סלונים ז"ל, מאושרת סוף־סוף בזוגיות החדשה שלה, שיוצאת עכשיו לאור.

שפירא, מי הקנדידט?
“אנונימי. בחור צעיר ממני בשם שילה. הוא זמר טוב, ארט דיירקטור ועורך תוכן. הכרנו דרך חברים משותפים".

אגב, הבנתי שהצטרפת לטרנד העכשווי של הפסקת צביעת שיער.
“כן, כבר שלוש שנים".

מיכל שפירא ושילה זמר טוב (צילום: שי ז'אק)
מיכל שפירא ושילה זמר טוב (צילום: שי ז'אק)

יונה ברטל, יו״ר חוג הידידים של מרכז פרס לשלום וחדשנות, ערכה ביום שני השבוע הפנינג של חדשנות בקולינריה. השף חיים כהן סקר וטעם גלידת כמהין מרמת הגולן ואיש הטלוויזיה מנחם הורוביץ דגם סטייקים מודפסים. עוד טעמו ולגמו: עתליה שמלצר, הניה נור, עדה וקובי אושרת, דליה קורקין, צחי בוקששתר, השף אידי ישראלוביץ', דודי ברטל ועוד רבים וטובים.

דליה קורקין , יונה ודודי ברטל (צילום: אלעד מלכה)
דליה קורקין , יונה ודודי ברטל (צילום: אלעד מלכה)

שחקני ההצגה המצליחה ״טרמפולינה״ מקבוצת “הדור החדש" של תיאטרון הקאמרי, המספרת על שני צעירים שהבטיחו זו לזה שעד גיל 30 יגיעו לאולימפיאדה, הופתעו כאשר להצגה החגיגית במוצ״ש האחרון הגיעו שני המדליסטים האולימפיים, לינוי אשרם ואורי ששון. שני הצעירים, יפעת וינון, שמגלמים השחקנים יעלי רוזנבליט ותום גל, זכו בסוף ההצגה לחיבוק חם משני המדליסטים ולצרור עצות כדי להצליח במשימתם. עוד נכחו בהצגה החגיגית: מנכ״לית הקאמרי יפעת צחי־קיראל, סמנכ"לית התיאטרון ענת ארדיטי, קובי מרימי, דניאל גל, גאיה גור אריה ועוד.

ששון, צחי-קיראל ואשרם (צילום: אור גפן)
ששון, צחי-קיראל ואשרם (צילום: אור גפן)

מי שהשתתפה בעברה ב"כוכב נולד 8", הזמרת נועה דויטש, כתבה פוסט מרגש בפייסבוק בו פנתה אל עוקביה בבקשה לעזרה. "יש לי חודשיים להציל את הבית של הוריי האהובים בעולם, התמימים, הישרים, שתרמו ועזרו כל חייהם ונקלעו לצרה בגלל העסק של אבא שנפל", כתבה דויטש. על מנת שבית המשפט לא ישלח את זוג הוריה המבוגרים אל הרחוב, פתחה המשפחה קמפיין "Fund Me" לגיוס כספים